Diplomové práce / Master's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Diplomové práce / Master's theses by advisor "ŠTILEC, Jiří"
Now showing 1 - 20 of 26
Results Per Page
Sort Options
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Streaming - nová forma distribuce klasické hudbyNguyenová, Duyen Monika(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá problematikou distribuce klasické hudby na audio a video streamingových platformách. Distribuci klasické hudby zasazuje do kontextu hudebního trhu a jeho hlavního problému v podobě value gap. Obchodní modely streamingových platforem uvádí problematikou předplatitelské ekonomiky a trendy spotřebitelského chování. Popsáno je fungování hlavních audio streamingových platforem včetně specializovaných služeb zaměřených na klasickou hudbu Primephonic a Idagio. Dále je zde uveden přehled video streamingových platforem s klasickou hudbou spolu s exkurzem do českého VOD (video on demand) prostředí.
- Streaming - nová forma distribuce klasické hudbyNguyenová, Duyen Monika(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá problematikou distribuce klasické hudby na audio a video streamingových platformách. Distribuci klasické hudby zasazuje do kontextu hudebního trhu a jeho hlavního problému v podobě value gap. Obchodní modely streamingových platforem uvádí problematikou předplatitelské ekonomiky a trendy spotřebitelského chování. Popsáno je fungování hlavních audio streamingových platforem včetně specializovaných služeb zaměřených na klasickou hudbu Primephonic a Idagio. Dále je zde uveden přehled video streamingových platforem s klasickou hudbou spolu s exkurzem do českého VOD (video on demand) prostředí.
- Streaming - nová forma distribuce klasické hudbyNguyenová, Duyen Monika(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá problematikou distribuce klasické hudby na audio a video streamingových platformách. Distribuci klasické hudby zasazuje do kontextu hudebního trhu a jeho hlavního problému v podobě value gap. Obchodní modely streamingových platforem uvádí problematikou předplatitelské ekonomiky a trendy spotřebitelského chování. Popsáno je fungování hlavních audio streamingových platforem včetně specializovaných služeb zaměřených na klasickou hudbu Primephonic a Idagio. Dále je zde uveden přehled video streamingových platforem s klasickou hudbou spolu s exkurzem do českého VOD (video on demand) prostředí.
- Streaming - nová forma distribuce klasické hudbyNguyenová, Duyen Monika(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá problematikou distribuce klasické hudby na audio a video streamingových platformách. Distribuci klasické hudby zasazuje do kontextu hudebního trhu a jeho hlavního problému v podobě value gap. Obchodní modely streamingových platforem uvádí problematikou předplatitelské ekonomiky a trendy spotřebitelského chování. Popsáno je fungování hlavních audio streamingových platforem včetně specializovaných služeb zaměřených na klasickou hudbu Primephonic a Idagio. Dále je zde uveden přehled video streamingových platforem s klasickou hudbou spolu s exkurzem do českého VOD (video on demand) prostředí.
- Streaming - nová forma distribuce klasické hudbyNguyenová, Duyen Monika(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá problematikou distribuce klasické hudby na audio a video streamingových platformách. Distribuci klasické hudby zasazuje do kontextu hudebního trhu a jeho hlavního problému v podobě value gap. Obchodní modely streamingových platforem uvádí problematikou předplatitelské ekonomiky a trendy spotřebitelského chování. Popsáno je fungování hlavních audio streamingových platforem včetně specializovaných služeb zaměřených na klasickou hudbu Primephonic a Idagio. Dále je zde uveden přehled video streamingových platforem s klasickou hudbou spolu s exkurzem do českého VOD (video on demand) prostředí.
- Streaming - nová forma distribuce klasické hudbyNguyenová, Duyen Monika(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá problematikou distribuce klasické hudby na audio a video streamingových platformách. Distribuci klasické hudby zasazuje do kontextu hudebního trhu a jeho hlavního problému v podobě value gap. Obchodní modely streamingových platforem uvádí problematikou předplatitelské ekonomiky a trendy spotřebitelského chování. Popsáno je fungování hlavních audio streamingových platforem včetně specializovaných služeb zaměřených na klasickou hudbu Primephonic a Idagio. Dále je zde uveden přehled video streamingových platforem s klasickou hudbou spolu s exkurzem do českého VOD (video on demand) prostředí.
- Streaming - nová forma distribuce klasické hudbyNguyenová, Duyen Monika(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá problematikou distribuce klasické hudby na audio a video streamingových platformách. Distribuci klasické hudby zasazuje do kontextu hudebního trhu a jeho hlavního problému v podobě value gap. Obchodní modely streamingových platforem uvádí problematikou předplatitelské ekonomiky a trendy spotřebitelského chování. Popsáno je fungování hlavních audio streamingových platforem včetně specializovaných služeb zaměřených na klasickou hudbu Primephonic a Idagio. Dále je zde uveden přehled video streamingových platforem s klasickou hudbou spolu s exkurzem do českého VOD (video on demand) prostředí.
- Streaming - nová forma distribuce klasické hudbyNguyenová, Duyen Monika(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá problematikou distribuce klasické hudby na audio a video streamingových platformách. Distribuci klasické hudby zasazuje do kontextu hudebního trhu a jeho hlavního problému v podobě value gap. Obchodní modely streamingových platforem uvádí problematikou předplatitelské ekonomiky a trendy spotřebitelského chování. Popsáno je fungování hlavních audio streamingových platforem včetně specializovaných služeb zaměřených na klasickou hudbu Primephonic a Idagio. Dále je zde uveden přehled video streamingových platforem s klasickou hudbou spolu s exkurzem do českého VOD (video on demand) prostředí.
- Vybrané mezinárodní mládežnické orchestrySoukupová, Petra(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Diplomová práce se zabývá mezinárodními mládežnickými orchestry, které jsou na světové úrovni. Za cíl si klade vytvořit ucelený přehled těchto orchestrů, porovnat podmínky přijetí, potvrdit hypotézu, že studenti Hudební a taneční fakulty Akademie múzických umění v Praze nevyužívají těchto příležitostí v dostatečné míře a zprostředkovat osobní zkušenosti hudebníků na základě rozhovorů, kteří si vybranými orchestry prošli.
- Vybrané mezinárodní mládežnické orchestrySoukupová, Petra(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Diplomová práce se zabývá mezinárodními mládežnickými orchestry, které jsou na světové úrovni. Za cíl si klade vytvořit ucelený přehled těchto orchestrů, porovnat podmínky přijetí, potvrdit hypotézu, že studenti Hudební a taneční fakulty Akademie múzických umění v Praze nevyužívají těchto příležitostí v dostatečné míře a zprostředkovat osobní zkušenosti hudebníků na základě rozhovorů, kteří si vybranými orchestry prošli.
- Vybrané mezinárodní mládežnické orchestrySoukupová, Petra(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Diplomová práce se zabývá mezinárodními mládežnickými orchestry, které jsou na světové úrovni. Za cíl si klade vytvořit ucelený přehled těchto orchestrů, porovnat podmínky přijetí, potvrdit hypotézu, že studenti Hudební a taneční fakulty Akademie múzických umění v Praze nevyužívají těchto příležitostí v dostatečné míře a zprostředkovat osobní zkušenosti hudebníků na základě rozhovorů, kteří si vybranými orchestry prošli.
- Vybrané mezinárodní mládežnické orchestrySoukupová, Petra(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Diplomová práce se zabývá mezinárodními mládežnickými orchestry, které jsou na světové úrovni. Za cíl si klade vytvořit ucelený přehled těchto orchestrů, porovnat podmínky přijetí, potvrdit hypotézu, že studenti Hudební a taneční fakulty Akademie múzických umění v Praze nevyužívají těchto příležitostí v dostatečné míře a zprostředkovat osobní zkušenosti hudebníků na základě rozhovorů, kteří si vybranými orchestry prošli.
- Vybrané mezinárodní mládežnické orchestrySoukupová, Petra(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Diplomová práce se zabývá mezinárodními mládežnickými orchestry, které jsou na světové úrovni. Za cíl si klade vytvořit ucelený přehled těchto orchestrů, porovnat podmínky přijetí, potvrdit hypotézu, že studenti Hudební a taneční fakulty Akademie múzických umění v Praze nevyužívají těchto příležitostí v dostatečné míře a zprostředkovat osobní zkušenosti hudebníků na základě rozhovorů, kteří si vybranými orchestry prošli.
- Vybrané mezinárodní mládežnické orchestrySoukupová, Petra(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Diplomová práce se zabývá mezinárodními mládežnickými orchestry, které jsou na světové úrovni. Za cíl si klade vytvořit ucelený přehled těchto orchestrů, porovnat podmínky přijetí, potvrdit hypotézu, že studenti Hudební a taneční fakulty Akademie múzických umění v Praze nevyužívají těchto příležitostí v dostatečné míře a zprostředkovat osobní zkušenosti hudebníků na základě rozhovorů, kteří si vybranými orchestry prošli.