Diplomové práce / Master's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Diplomové práce / Master's theses by advisor "RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg"
Now showing 1 - 20 of 35
Results Per Page
Sort Options
- Kulturní centra na blízkém východěDietzová, Markéta(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)Date of thesis defence: 2018-06-14Práce je studií kulturního života na Blízkém východě. Soustředí se celkem na třináct zemí od Egypta po Írán a jejich kulturní centra. Jedná se především o operní domy, hudební tělesa a vzdělávací instituce. První část zachycuje nejdůležitější reálie muslimského světa tak, aby přiblížila čtenáři dané téma. Druhá část obsahuje informace o konkrétních institucích a v závěru práce je obsaženo shrnutí a objasnění výsledků výzkumu. Ten byl podpořen dotazníky zadané v České republice, Německu a ve vybraných zemích Blízkého východu.
- Mezinárodní hudební soutěže a jejich práce se svými laureátyDernerová, Veronika(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)Date of thesis defence: 2018-06-14Předložená práce se zabývá mezinárodními hudebními soutěžemi, jejich problémy se subjektivitou, s udělovanými cenami a následnou prací s laureáty. V rámci případové studie představuje také Mezinárodní hudební soutěž Pražské jaro, její historii i současnost. Soutěž je podrobena detailní analýze pomocí SWOT analýzy a vnitřní analýzy. Na základě jejích výsledků jsou navrhnuta řešení především v oblastech strategického plánování, práce s médii, partnery a laureáty.
- Operní studia ve světě a jejich význam pro budoucí profesionályMochnáčová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Hlavním bodem této diplomové práce je šest prestižních operních studií, která působí při světových operních domech nacházejících se v Miláně, Paříži, Berlíně, Mnichově, Londýně a New Yorku. První kapitola se zabývá samotným pojmem operní studio, účelem jeho zřizování a jeho činností. Druhá až sedmá kapitola se zaměřuje na jednotlivá vybraná světová operní studia včetně nahlédnutí do historie operních domů. Osmá kapitola je souhrnem všech získaných informací včetně grafického znázornění některých získaných dat. Devátá kapitola se věnuje současné situaci v České republice konkrétně absenci operního studia s poukazem na existující orchestrální akademie. Závěrečná kapitola popisuje dvě nová operní studia ve Vídni a Bratislavě, která právě v této době již zahájila či brzy zahájí svou činnost.
- Operní studia ve světě a jejich význam pro budoucí profesionályMochnáčová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Hlavním bodem této diplomové práce je šest prestižních operních studií, která působí při světových operních domech nacházejících se v Miláně, Paříži, Berlíně, Mnichově, Londýně a New Yorku. První kapitola se zabývá samotným pojmem operní studio, účelem jeho zřizování a jeho činností. Druhá až sedmá kapitola se zaměřuje na jednotlivá vybraná světová operní studia včetně nahlédnutí do historie operních domů. Osmá kapitola je souhrnem všech získaných informací včetně grafického znázornění některých získaných dat. Devátá kapitola se věnuje současné situaci v České republice konkrétně absenci operního studia s poukazem na existující orchestrální akademie. Závěrečná kapitola popisuje dvě nová operní studia ve Vídni a Bratislavě, která právě v této době již zahájila či brzy zahájí svou činnost.
- Operní studia ve světě a jejich význam pro budoucí profesionályMochnáčová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Hlavním bodem této diplomové práce je šest prestižních operních studií, která působí při světových operních domech nacházejících se v Miláně, Paříži, Berlíně, Mnichově, Londýně a New Yorku. První kapitola se zabývá samotným pojmem operní studio, účelem jeho zřizování a jeho činností. Druhá až sedmá kapitola se zaměřuje na jednotlivá vybraná světová operní studia včetně nahlédnutí do historie operních domů. Osmá kapitola je souhrnem všech získaných informací včetně grafického znázornění některých získaných dat. Devátá kapitola se věnuje současné situaci v České republice konkrétně absenci operního studia s poukazem na existující orchestrální akademie. Závěrečná kapitola popisuje dvě nová operní studia ve Vídni a Bratislavě, která právě v této době již zahájila či brzy zahájí svou činnost.
- Operní studia ve světě a jejich význam pro budoucí profesionályMochnáčová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Hlavním bodem této diplomové práce je šest prestižních operních studií, která působí při světových operních domech nacházejících se v Miláně, Paříži, Berlíně, Mnichově, Londýně a New Yorku. První kapitola se zabývá samotným pojmem operní studio, účelem jeho zřizování a jeho činností. Druhá až sedmá kapitola se zaměřuje na jednotlivá vybraná světová operní studia včetně nahlédnutí do historie operních domů. Osmá kapitola je souhrnem všech získaných informací včetně grafického znázornění některých získaných dat. Devátá kapitola se věnuje současné situaci v České republice konkrétně absenci operního studia s poukazem na existující orchestrální akademie. Závěrečná kapitola popisuje dvě nová operní studia ve Vídni a Bratislavě, která právě v této době již zahájila či brzy zahájí svou činnost.
- Operní studia ve světě a jejich význam pro budoucí profesionályMochnáčová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Hlavním bodem této diplomové práce je šest prestižních operních studií, která působí při světových operních domech nacházejících se v Miláně, Paříži, Berlíně, Mnichově, Londýně a New Yorku. První kapitola se zabývá samotným pojmem operní studio, účelem jeho zřizování a jeho činností. Druhá až sedmá kapitola se zaměřuje na jednotlivá vybraná světová operní studia včetně nahlédnutí do historie operních domů. Osmá kapitola je souhrnem všech získaných informací včetně grafického znázornění některých získaných dat. Devátá kapitola se věnuje současné situaci v České republice konkrétně absenci operního studia s poukazem na existující orchestrální akademie. Závěrečná kapitola popisuje dvě nová operní studia ve Vídni a Bratislavě, která právě v této době již zahájila či brzy zahájí svou činnost.
- Operní studia ve světě a jejich význam pro budoucí profesionályMochnáčová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Hlavním bodem této diplomové práce je šest prestižních operních studií, která působí při světových operních domech nacházejících se v Miláně, Paříži, Berlíně, Mnichově, Londýně a New Yorku. První kapitola se zabývá samotným pojmem operní studio, účelem jeho zřizování a jeho činností. Druhá až sedmá kapitola se zaměřuje na jednotlivá vybraná světová operní studia včetně nahlédnutí do historie operních domů. Osmá kapitola je souhrnem všech získaných informací včetně grafického znázornění některých získaných dat. Devátá kapitola se věnuje současné situaci v České republice konkrétně absenci operního studia s poukazem na existující orchestrální akademie. Závěrečná kapitola popisuje dvě nová operní studia ve Vídni a Bratislavě, která právě v této době již zahájila či brzy zahájí svou činnost.
- Operní studia ve světě a jejich význam pro budoucí profesionályMochnáčová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Hlavním bodem této diplomové práce je šest prestižních operních studií, která působí při světových operních domech nacházejících se v Miláně, Paříži, Berlíně, Mnichově, Londýně a New Yorku. První kapitola se zabývá samotným pojmem operní studio, účelem jeho zřizování a jeho činností. Druhá až sedmá kapitola se zaměřuje na jednotlivá vybraná světová operní studia včetně nahlédnutí do historie operních domů. Osmá kapitola je souhrnem všech získaných informací včetně grafického znázornění některých získaných dat. Devátá kapitola se věnuje současné situaci v České republice konkrétně absenci operního studia s poukazem na existující orchestrální akademie. Závěrečná kapitola popisuje dvě nová operní studia ve Vídni a Bratislavě, která právě v této době již zahájila či brzy zahájí svou činnost.
- Operní studia ve světě a jejich význam pro budoucí profesionályMochnáčová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Hlavním bodem této diplomové práce je šest prestižních operních studií, která působí při světových operních domech nacházejících se v Miláně, Paříži, Berlíně, Mnichově, Londýně a New Yorku. První kapitola se zabývá samotným pojmem operní studio, účelem jeho zřizování a jeho činností. Druhá až sedmá kapitola se zaměřuje na jednotlivá vybraná světová operní studia včetně nahlédnutí do historie operních domů. Osmá kapitola je souhrnem všech získaných informací včetně grafického znázornění některých získaných dat. Devátá kapitola se věnuje současné situaci v České republice konkrétně absenci operního studia s poukazem na existující orchestrální akademie. Závěrečná kapitola popisuje dvě nová operní studia ve Vídni a Bratislavě, která právě v této době již zahájila či brzy zahájí svou činnost.
- Operní studia ve světě a jejich význam pro budoucí profesionályMochnáčová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Hlavním bodem této diplomové práce je šest prestižních operních studií, která působí při světových operních domech nacházejících se v Miláně, Paříži, Berlíně, Mnichově, Londýně a New Yorku. První kapitola se zabývá samotným pojmem operní studio, účelem jeho zřizování a jeho činností. Druhá až sedmá kapitola se zaměřuje na jednotlivá vybraná světová operní studia včetně nahlédnutí do historie operních domů. Osmá kapitola je souhrnem všech získaných informací včetně grafického znázornění některých získaných dat. Devátá kapitola se věnuje současné situaci v České republice konkrétně absenci operního studia s poukazem na existující orchestrální akademie. Závěrečná kapitola popisuje dvě nová operní studia ve Vídni a Bratislavě, která právě v této době již zahájila či brzy zahájí svou činnost.
- Operní studia ve světě a jejich význam pro budoucí profesionályMochnáčová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Hlavním bodem této diplomové práce je šest prestižních operních studií, která působí při světových operních domech nacházejících se v Miláně, Paříži, Berlíně, Mnichově, Londýně a New Yorku. První kapitola se zabývá samotným pojmem operní studio, účelem jeho zřizování a jeho činností. Druhá až sedmá kapitola se zaměřuje na jednotlivá vybraná světová operní studia včetně nahlédnutí do historie operních domů. Osmá kapitola je souhrnem všech získaných informací včetně grafického znázornění některých získaných dat. Devátá kapitola se věnuje současné situaci v České republice konkrétně absenci operního studia s poukazem na existující orchestrální akademie. Závěrečná kapitola popisuje dvě nová operní studia ve Vídni a Bratislavě, která právě v této době již zahájila či brzy zahájí svou činnost.
- Operní studia ve světě a jejich význam pro budoucí profesionályMochnáčová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Hlavním bodem této diplomové práce je šest prestižních operních studií, která působí při světových operních domech nacházejících se v Miláně, Paříži, Berlíně, Mnichově, Londýně a New Yorku. První kapitola se zabývá samotným pojmem operní studio, účelem jeho zřizování a jeho činností. Druhá až sedmá kapitola se zaměřuje na jednotlivá vybraná světová operní studia včetně nahlédnutí do historie operních domů. Osmá kapitola je souhrnem všech získaných informací včetně grafického znázornění některých získaných dat. Devátá kapitola se věnuje současné situaci v České republice konkrétně absenci operního studia s poukazem na existující orchestrální akademie. Závěrečná kapitola popisuje dvě nová operní studia ve Vídni a Bratislavě, která právě v této době již zahájila či brzy zahájí svou činnost.
- Péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálůPiatková, Patricie(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá tématem péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálů. Vychází z velké části ze zahraniční literatury, z esejí, vědeckých publikací v dané oblasti zdravotních potíží, analýz a přednášek, které byly uspořádané v rámci Symposia medicíny hudebníků v roce 2017 na Hudební a taneční fakultě Akademie múzických umění v Praze, v prostorách Galerie HAMU. Součástí této diplomové práce je také rozsáhlé šetření v rámci vlastního průzkumu „Péče o zdraví hudebních profesionálů“, které bylo uskutečněno v období mezi 16. – 31. březnem 2020. Toto šetření je doplněno o přehledné grafy a tabulky, které doplňuje slovní komentář. Diplomová práce zahrnuje v několika kapitolách také odpovědi MUDr. Pavla Drbala, který byl autorkou práce dotazován dne 16. 4. 2020.
- Péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálůPiatková, Patricie(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá tématem péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálů. Vychází z velké části ze zahraniční literatury, z esejí, vědeckých publikací v dané oblasti zdravotních potíží, analýz a přednášek, které byly uspořádané v rámci Symposia medicíny hudebníků v roce 2017 na Hudební a taneční fakultě Akademie múzických umění v Praze, v prostorách Galerie HAMU. Součástí této diplomové práce je také rozsáhlé šetření v rámci vlastního průzkumu „Péče o zdraví hudebních profesionálů“, které bylo uskutečněno v období mezi 16. – 31. březnem 2020. Toto šetření je doplněno o přehledné grafy a tabulky, které doplňuje slovní komentář. Diplomová práce zahrnuje v několika kapitolách také odpovědi MUDr. Pavla Drbala, který byl autorkou práce dotazován dne 16. 4. 2020.
- Péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálůPiatková, Patricie(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá tématem péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálů. Vychází z velké části ze zahraniční literatury, z esejí, vědeckých publikací v dané oblasti zdravotních potíží, analýz a přednášek, které byly uspořádané v rámci Symposia medicíny hudebníků v roce 2017 na Hudební a taneční fakultě Akademie múzických umění v Praze, v prostorách Galerie HAMU. Součástí této diplomové práce je také rozsáhlé šetření v rámci vlastního průzkumu „Péče o zdraví hudebních profesionálů“, které bylo uskutečněno v období mezi 16. – 31. březnem 2020. Toto šetření je doplněno o přehledné grafy a tabulky, které doplňuje slovní komentář. Diplomová práce zahrnuje v několika kapitolách také odpovědi MUDr. Pavla Drbala, který byl autorkou práce dotazován dne 16. 4. 2020.
- Péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálůPiatková, Patricie(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá tématem péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálů. Vychází z velké části ze zahraniční literatury, z esejí, vědeckých publikací v dané oblasti zdravotních potíží, analýz a přednášek, které byly uspořádané v rámci Symposia medicíny hudebníků v roce 2017 na Hudební a taneční fakultě Akademie múzických umění v Praze, v prostorách Galerie HAMU. Součástí této diplomové práce je také rozsáhlé šetření v rámci vlastního průzkumu „Péče o zdraví hudebních profesionálů“, které bylo uskutečněno v období mezi 16. – 31. březnem 2020. Toto šetření je doplněno o přehledné grafy a tabulky, které doplňuje slovní komentář. Diplomová práce zahrnuje v několika kapitolách také odpovědi MUDr. Pavla Drbala, který byl autorkou práce dotazován dne 16. 4. 2020.
- Péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálůPiatková, Patricie(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá tématem péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálů. Vychází z velké části ze zahraniční literatury, z esejí, vědeckých publikací v dané oblasti zdravotních potíží, analýz a přednášek, které byly uspořádané v rámci Symposia medicíny hudebníků v roce 2017 na Hudební a taneční fakultě Akademie múzických umění v Praze, v prostorách Galerie HAMU. Součástí této diplomové práce je také rozsáhlé šetření v rámci vlastního průzkumu „Péče o zdraví hudebních profesionálů“, které bylo uskutečněno v období mezi 16. – 31. březnem 2020. Toto šetření je doplněno o přehledné grafy a tabulky, které doplňuje slovní komentář. Diplomová práce zahrnuje v několika kapitolách také odpovědi MUDr. Pavla Drbala, který byl autorkou práce dotazován dne 16. 4. 2020.
- Péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálůPiatková, Patricie(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá tématem péče o duševní a fyzické zdraví hudebních profesionálů. Vychází z velké části ze zahraniční literatury, z esejí, vědeckých publikací v dané oblasti zdravotních potíží, analýz a přednášek, které byly uspořádané v rámci Symposia medicíny hudebníků v roce 2017 na Hudební a taneční fakultě Akademie múzických umění v Praze, v prostorách Galerie HAMU. Součástí této diplomové práce je také rozsáhlé šetření v rámci vlastního průzkumu „Péče o zdraví hudebních profesionálů“, které bylo uskutečněno v období mezi 16. – 31. březnem 2020. Toto šetření je doplněno o přehledné grafy a tabulky, které doplňuje slovní komentář. Diplomová práce zahrnuje v několika kapitolách také odpovědi MUDr. Pavla Drbala, který byl autorkou práce dotazován dne 16. 4. 2020.
- Specifika řízení operního souboruKopřivová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem práce je nalezení specifik řízení operního souboru na základě detailního zkoumání české operní scény z nejrůznějších hledisek od roku 2010 až po současnost. Při sběru dat bylo využito především zdrojů sekundárních ale i primárních a dat osobně sesbíraných. Některá data byla následně zpracována do grafické podoby. Práce analyzuje personální údaje operních sólistických ansámblů, mapuje operní produkci divadel v České republice, premiérované tituly, obsazení jednotlivých inscenací a oceňování operních pěvců za umělecké výkony. Poskytuje přehled o vytížení jednotlivých sólistů operních souborů, o hostování umělců napříč republikou a vzájemném propojení českých operních scén. V poslední části práce jsou představeny názory a informace plynoucí z anonymního dotazníkového šetření mezi začínajícími operními pěvci, a postřehy dvou vybraných šéfů operních souborů. V závěru práce jsou získané informace shrnuty a jsou vyvozena základní specifika řízení operního souboru.