Oddělení zvukové tvorby / Sound production
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Oddělení zvukové tvorby / Sound production by advisor "Urban, Ondřej"
Now showing 1 - 12 of 12
Results Per Page
Sort Options
- Fréderic Woff: Hudební nahrávkaWoff, Frédéric(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Date of thesis defence: 2008-06-20Album CD
- Jan Zázvůrek_:_Hudební nahrávkaZázvůrek, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-05-30Hudební nahrávka ve Zvukovém studiu HAMU
- Jan Zázvůrek_:_Hudební nahrávkaZázvůrek, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-06-09Nahrávka alba skupiny All Star Refjúdží Band pod vedením Michaela Romanyshyna, žánrově zařaditelná do kolonky world music. Písně v sobě obashují vlivy americké, české, kurdské, čínské, gruzínské, maďarské a švýcarské kultury.
- Jindřich Kravařík: Hudební nahrávkaKravařík, Jindřich(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-06-09Hudební nahrávka vokálního uskupení Queentet
- Michal Hodan: Hudební nahrávkaHodan, Michal(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-06-01Profilvé CD Marie Kozákové Výběr 8 židovských písní Zdeněk Šesták - Co to zvoní, co to cinká - Výběr Jiří Doubek - Na sukýnky Marek Kopelent - Černé a bílé slzy
- Mikrofonování akustických nástrojů při živém ozvučování koncertůKunčar, Pavel(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-06-09Tato bakalářská práce se zabývá problémem snímání akustických hudebních nástrojů při ozvučování koncertních představení. Jsou zde rozebrány základní odlišnosti od mikrofonování při nahrávání zvukového snímku ve studiu a praktické důvody těchto rozdílů.
- Miroslav Mužík: Hudební nahrávkaMužík, Miroslav(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-06-01Předmětem natáčení bakalářské nahrávky bylo autorské dílo hudebního skladatele Tomáše Sýkory. Tuto skladbu napsal autor pro hudební těleso, jehož je kapelníkem, a ve kterém sám působí jako hráč na klávesové nástroje. Žánr nahrávky můžeme popsat jako kombinaci popu, jazzu, rocku a vážné hudby.
- Pavel Kunčar: Hudební nahrávkaKunčar, Pavel(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-06-09Nahrávka varhanních skladeb: César Franck - Chorál č. 3 a moll César Franck - Preludium, fuga a variace op. 18 J. S. Bach - Preludium a fuga h-moll BWV 544 H. Purcell - Voluntary for double organ
- Problematika malých nahrávacích studií v ČRMužík, Miroslav(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2013)Date of thesis defence: 2013-06-05Tato práce prezentuje problematiku malých nahrávacích studií zaměřených na záznam zvuku v ČR. Jedná se o moderní, rychle se rozvíjející oblast zvukových studií, která doposud nebyla seriózním způsobem zmapována. V první části popisuje malá nahrávací studia, důvody jejich vzniku, rozdíly mezi malými a velkými studii. Druhá část je zaměřena na zpracování a vyhodnocení sebraných dat z osobních návštěv studií. Popisuje současné problémy, nabízené služby, vybavení a odbornost majitelů. Data byla sebrána při osobní návštěvě všech uváděných studií v této práci. Na závěr práce předkládá virtuální model statisticky průměrného malého nahrávacího studia v České republice.
- Srovnání přístupů nahrávání odlišných typů hudbyHodan, Michal(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-06-01Tato práce se snaží postihnout základní rozdíly v přístupu k nahrávání a zpracování hudebních snímků různých žánrů v oblasti artificiální a non-artificiální hudby. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na problematiku daného tématu v různých fázích vzniku nahrávky ? od výběru vhodného prostoru až po výsledné zpracování snímku. Kromě srovnání přístupu technického je část této práce věnována i otázce pojetí a stylizace zvukového díla. Cílem je také poukázat na odbornost, se kterou musí být vykonávána zvukařská praxe bez ohledu na konkrétní hudební žánr. Je zřejmé, že v každé hudební oblasti je zákazníky (posluchači) žádána nejvyšší možná kvalita zvukového díla, které se zde stává obchodním artiklem.
- Umělecké aspekty dynamických úprav signálu v hudebních nahrávkáchKravařík, Jindřich(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-06-09Práce se zabývá dopady dynamických úprav signálu na výsledný vjem. Diskutuje problematiku potřebného dynamického rozsahu nahrávek podle typu hudby a vzhledem k souboji potřeb daného zaznamenávaného díla a vlastností, které zaručují kvalitní reprodukci nahrávky v reálných poslechových podmínkách.
- Zpěv před mikrofonemZázvůrek, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-05-30Bakalářská práce "Zpěv před mikrofonem" mapuje práci zvukového mistr se zpěvním hlasem. Tvoří ji dvě základní oblasti: studio a live. Dále se v ní vymezuje popový a klasický styl práce. Samostatnou kapitolou je zvučení zpěvu u muzikálových představení.