Katedra zvukové tvorby - KZT / Department of Sound Design
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Katedra zvukové tvorby - KZT / Department of Sound Design by advisor "Čeněk, Jan"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
- Karolíniny prázdninyKlouzová, Sandra(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-22Intimní příběh putování, hledání a nacházení. Krátkometrážní hraný film.
- Pojetí zvukové dramaturgie tanečních filmů Carlose SauryKlouzová, Sandra(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-22V bakalářské teoretické práci se zaobírám zvukovými formotvornými prostředky v rámci tanečních filmů Carlose Saury. Práce je rozčleněna do kapitol zaměřujících se na jednotlivé významotvorné audiovizuální prvky, jakými jsou například užití kontrastu, hudební či ruchové dramaturgie nebo zvukových přechodů.
- Postsynchron jako tvůrčí metoda utváření nové zvukové reality AV dílaMusil, Marek(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Date of thesis defence: 2006-09-20Postsynchron - plnohodnotná tvůrčí metoda při realizaci zvukové složky AV díla.
- Poválečné dějiny ČeskoslovenskaHovorková, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Date of thesis defence: 2010-09-23Film kriticky reaguje na toto konzumní pojetí historie, jenž se proměnila v history-entertainment
- SlovíčkaGráf, Jiří(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-22krátký televizní animovaný cyklus, určený převážně pro děti
- Světle modráHovorková, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Date of thesis defence: 2010-09-23Film o tom, že smutek se nedá přeložit.
- Zvuková dramaturgie v hraném filmu s autentickými výrazovými prostředkyMüller, Richard(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-10-13Ve své diplomové práci se budu zabývat zv. dramaturgií a technickými aspekty zvukové složky hraných filmů (realizace natáčení, postprodukce apod.), jejíž podstatou je důraz na autentičnost s výrazovou neformálností, která vede k sugestivnímu pocitu filmové pravdivosti.