Katedra kamery - KK / Department of Cinematography
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Katedra kamery - KK / Department of Cinematography by advisor "GUNARATNA, Vidu"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Obrazové soubory RAW a jejich postprodukční zpracováníKotas, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)Date of thesis defence: 2019-09-13RED, ARRI, SONY, CANON, BLACKMAGIC jsou nám notoricky známými výrobci digitálních technologií a zvláště pak kamer jakožto nedílné součásti kameramanské profese. Tyto všechny firmy mají jako součást svého repertoáru za sebou vývoj záznamových formátů. Jedním z nejmladších formátů je video formát RAW. Ten revolučně přenesl některé části nastavení obrazu z produkce do postprodukce a tím na trh přinesl úplně novou „workflow“. Je na nás abychom posoudili kdy je tato revoluce přínosem a kdy se možná stává rozmarem. Co to RAW formát je? Jaké má RAW formát výhody, jaké má nevýhody? Kdy je nezbytné ho používat? S čím musíme počítat při jeho používání nebo kdy se nám opravdu vyplatí po něm sáhnout? Na tyto otázky se pokusím odhalit odpovědi v následujících několika stránkách.
- The Cinematography of Rachel MorrisonAlcalde, Nelisa(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)Date of thesis defence: 2021-09-29Tato práce představuje práci první ženy, Rachel Morrison, nominované na Oscara v kategorii “Nejlepší kamera”. Na základě analýzy některých děl, které vytvořila, můžeme lépe identifikovat její vizuální styl: Subjektivní naturalismus. Tato studie je založena na sérii on-line Zoom rozhovorů, které jsem uskutečnila s Rachel Morrisonovou. Během rozhovorů, jsme diskutovali o jejím osobním a pracovním životě.