Diplomové práce / Master's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Diplomové práce / Master's theses by advisor "MRKVIČKA, Luboš"
Now showing 1 - 20 of 21
Results Per Page
Sort Options
- Bas jako projev periodicity v hudběEsterle, Vojtěch(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2013)Date of thesis defence: 2013-05-24V této práci je nejprve definována funkce basu jako základu harmonické hierarchie. Dále jsou sledovány různé podoby basu v jednotlivých epochách hudebních dějin a jejich vztah k dobovým pojetím harmonie. Následně je nastolen problém potlačení basu v avantgardní hudbě 20. století, jeho nový návrat je nalezen v hudebním minimalismu a spektralismu. Práce je založena na myšlence příbuznosti principů, které zakládají harmonické a rytmické hierarchie, díky které může být basová funkce zastoupena na úrovni rytmické pulsace.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.
- Improvizace a její vliv na skladatelovo myšleníHora, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-18V práci se věnuji zkoumání určitého období ve své tvorbě, během kterého bylo pro mě problematické tvořit a jakým způsobem může improvizace pozitivně ovlivnit skladatelovo myšlení. Ve druhé části pak pomocí textů Daniela Kahnemana a Edwarda Saratha popisuji určité jevy spojené s kreativní činností a změněnými stavy vědomí. V poslední části se zamýšlím nad hygienou tvorby a popisuji činnosti, které jsem v tomto procesu používal.