Katedra střihové skladby - KSS / Department of Editing
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Katedra střihové skladby - KSS / Department of Editing by advisor "Dolenský, Martin"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- Dramaturgický rozbor filmu "Mluv s ní"Rejholec, Václav(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Date of thesis defence: 2006-09-20Tato práce se zabývá filmovou analýzou filmu Pedra Almodovara Mluv s ní. Podrobně zkoumá práci jednotlivých složek filmu; režie, kamery a v neposlední řadě i sounddesignu, a jejich vztah k vyprávění a dramaturgii.
- Pravidla žánru: Romantická komediePeml, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Date of thesis defence: 2010-10-14Práce sumarizuje pravidla a postupy aplikované v romantických komediích. Na rozboru filmu Notting Hill analyzuje jejich praktické použití.
- Střih v digitální kinematografiiSýkora, Jakub(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-10-08Tato práce si klade za cíl analyzovat změny v oboru střihové skladby, které jsou důsledkem nástupu moderních elektronických technologií. Porovnáním klasických filmových postupů s možnostmi přinášenými digitálními systémy se snaží definovat nové metody práce filmového střihače. Zároveň hledá výhody a upozorňuje na problémy vycházející z nahrazení klasické filmové suroviny elektronickým záznamem, jakožto společného jmenovatele celé kinematografie. Prozkoumává možnosti elektronického záznamu současných digitálních kamer s ohledem na dopady ve střihačské profesi. Zamýšlí se nad pozicí střihače přetíženého novými technologiemi a hledá východisko z kumulace funkcí, které je střihač v dnešní době nucen zastávat.
- Střihová skladba ve filmech Larse von TrieraPatyk, Adam(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-21Práce pojednává o střihové skladbě ve filmech Larse von Triera. Zpracovávané období je vymezeno filmy Prvek zločinu a Idioti. V práci sleduji změny v přístupu ke střihové skladbě a k použitým režijním a dramaturgickým prostředkům.
- Terry Gilliam - BrazilVomáčka, Jakub(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-09-19Práce pojednává o okolnostech vzniku filmu Brazil. Zaobírá se podrobným rozborem jednotlivých témat a myšlenek filmu, spojitostmi s románem a filmem 1984, definicí pojmu dystopie a následné aplikace ve filmu (filmech). Zabývám popisem a částečně i rozzáběrováním vybraných důležitých lokací ve filmu ztvárněných, dramaturgickou strukturou filmu. Film však i po vzniku prošel několika problémy, které nápadně připomínají děj filmu samotného.