Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalářské práce / Bachelor's theses by advisor "KOPECKÝ, Čestmír"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- Divácké preference cílové skupiny 65+ v letech 2011-2014 na kanálech ČT1 a ČT2Slivoňová, Juliána Silvie(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)Date of thesis defence: 2015-09-08Obsahem této práce je konkretizovat vztah mezi divákem a vysílatelem televizního přenosu, objasnit problematiku diváckých skupin s důrazem na cílovou skupinu 65+. Dále se snaží vyvrátit stereotypy, které tuto cílovou skupinu reprezentují, zmapovat preference diváků seniorské divácké skupiny na prvním a druhém kanále České televize a žánrově zařadit nejúspěšnější pořady z hlediska seniorského diváka.
- Divadelní filmyDoležalová, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Date of thesis defence: 2013-09-12Tématem této práce jsou divadelní filmy, které autor vidí jako ty, které adaptují divadelní hry se zachováním některých postupů divadelních. První a největší část se věnuje filmovým postupům a jejich funkci z hlediska narace. V další části se zabývá v menší míře postupy divadelními a zkoumá hlavní specifika divadla a jejich formy užití. Následuje shrnutí, které se snaží vymezit rozdíl mezi filmem a divadlem. V další části autor na základě dvou snímků, které považuje za divadelní, zkoumá, jakým způsobem divadelní postupy ovlivňují zmíněné filmy.
- Filmový průmysl a práce s publikemPojarová, Karolína(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Date of thesis defence: 2016-09-08Studie stavící na vlastním průzkumu a kulturních teoriích věnující se tématu zapojení aktérů filmového průmyslu v oblasti práce s publikem. Práce se orientuje na filmové profesionály a jejím cílem je představit potenciál filmové a audiovizuální výchovy a její užitek pro sektor filmového průmyslu. Příklady dobré praxe jsou ve studii zmíněny za účelem inspirovat prostředí českého filmového průmyslu. V neposlední řadě je navrženo několik modelů, jak by čeští filmoví producenti a distributoři mohli oblasti práce s publikem přispět.
- Porovnání české a britské producentské a sociaceVorlová, Hana(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)Date of thesis defence: 2014-09-10Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Porovnání britské a české producentské asociace se zabývá porovnáním činnosti a organizace české Asociace producentů v audiovizi a britské Producers Alliance for Cinema and Television. Cílem práce je pomocí komparativní analýzy porovnat obě asociace z různých hledisek a zhodnotit, co by mohlo vést ke zlepšení a čím by se mohly asociace jedna od druhé inspirovat.
- Time management českých filmových producentůHomolová, Anika(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)Date of thesis defence: 2018-09-10Ve své práci jsem se zabývala otázkou time managementu českých nezávislých filmových producentů. Zajímalo mě, jaké specifické nároky klade práce producentů na jejich časové plánování a jaké metody mohou producenti využívat k tomu, aby měli svůj čas pod kontrolou. Oslovila jsem za tímto účelem čtyři české producenty a zpracovala téma formou rozhovorů. Pomocí jejich osobních zkušeností s time managementem jsem se pokusila navrhnout několik modelů organizace času, které mohou být užitečné pro producenty. Vzhledem k povaze kvalitativního výzkumu je výstup z mé práce spíše subjektivní. Přesto mi přijde velice přínosné zabývat se tímto tématem a prozkoumat osobní zkušenostmi těchto osobností filmového průmyslu.
- Žánrové a produkční bariéry českého hororuKimlová, Jana(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)Date of thesis defence: 2014-09-10Bakalářská práce s názvem "Žánrové a produkční bariéry českého hororu" se zabývá vývojem hororového žánru na území České republiky od jeho počátku až dodnes. V první části definuje horor na obecné úrovni, včetně jeho typických žánrových prvků a konvencí. V analytické části pak zkoumá možné příčiny neúspěchu tohoto žánru v českém prostředí a nastiňuje jeho možný vývoj do budoucna, při zohlednění současných trendů v tomto žánru.