Katedra hudební produkce / Department of Music Production
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Katedra hudební produkce / Department of Music Production by Author "Hrůzová, Štěpánka"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.