Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalářské práce / Bachelor's theses by referee "Macák, Jiří"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- Natáčení hraných scén v reálných interierech a exterierechLászló, György István(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-09-19Práce se zabývá praktickým pohledem na teoretický problém. Kameraman při práci vždy čelí teoretickým problémům, a řeší je praktickým způsobem. Natáčení je čas, kdy veškerá teoretická příprava a vnitřní potřeba vyjádřit se obrazem musí být převedeny do praxe za působení nejrůznějších vnějších vlivů (časových, finančních i jiných). V následujícím textu jsem se snažil zjistit, co ?Natáčení hraných scén v reálných interiérech a exteriérech? znamenalo pro kameramana Jaromíra Šofra při natáčení filmu ?Obsluhoval jsem anglického krále? v režii Jiřího Menzela.
- Pohyb kamery v prostoru snímané scényHubač, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-09-17Zamyšlení nad pohybem kamery v prostoru snímané scény na základě Bergsonových tezích o pohybu. Zpracování historických souvislostí a souhrn základních pohybů kamery společně s jejich vnímáním a působením na diváka. Analýza filmu Františka Vláčila Markéta Lazarová při níž byly uplatněny získané poznatky o pohybu kamery z teoretické části.
- pohyb kamery v prostoru snímané scényVančura, Vojtěch(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-09-17Ve své práci bych se chtěl zaměřit na prostředky umožňující pohyb kamery a na pohyb kamery jako vyjadřovací prostředek.
- Světelná návaznost scén natáčených v interiéru se scénami v exteriéruPolčák, Martin(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Date of thesis defence: 2006-09-20Práce se zabývá problematikou světelné návaznosti scén natáčených v atelieru a exterieru, které na sebe bezprostředně navazují a kdy je cílem udržet mezi nimi kontinuální vztah charakterem nasvícení.