Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalářské práce / Bachelor's theses by referee "HAVELKA, Jiří"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- A osel funěl na mé herectví.Šafařík, Denis(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-15Práce je především koncipována jako reflexe studia na DAMU. Na několika vybraných hereckých workshopech autor mapuje svůj osobnostní a herecký vývoj. Jako pomyslné završení toho vývoje považuje autor výstupní klauzurní inscenaci Breivik, kterou ve své práci reflektuje s akcentem na hledání hereckého stylu, práci v kolektivu a práci s režisérem. Poslední část práce se zabývá komparací výstupní klauzury Breivik a první mimoškolní spolupráce v inscenaci divadla Komedie A osel na něj funěl.
- Rozlož mě.Vápeníčková, Karin(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-15Tato bakalářská práce pojednává o rozkladu textu na divadle v kontrastu či souladu s autorčiným osobnostním a tvůrčím rozkladem během herecké studijní cesty. Teoretická východiska definovaná pojmy složenými z citací z umělecké i odborné literatury jsou pilíři, které protkávají praktické zkušenosti z divadelní praxe uvnitř studijního procesu. V průběhu se text práce rozkládá, skládá, dokládá a nakládá s informacemi tak, aby bylo nalezeno východisko a cíl výzkumu. Snaží se odhalit vztah života a konce, vztah divadla a herce, vztah práce k autorce i čtenáři.
- Svobodné tělo performera v přítomném okamžikuHorečný, Daniel(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-15Smyslem této práce je reflexe vlastních výkonů zaostřená na pohybovou složku herecké a performativní práce.
- Tréma jako pojem a její psychologické a fyziologické projevyVedral, Milan(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2018)Date of thesis defence: 2018-06-26Tato bakalářská práce se zabývá trémou a jejími psychologickými a fyziologickými projevy. Autor se v práci zabývá trémou jako pojmem a jejími různými tvary. Dále zde rozvádí její druhy a dává je do kontrastu s blízkými termíny, jakými jsou stres, strach a nervozita. Práce se také zabývá uskutečněnými výzkumy trémy a také tím, jak trémě předcházet a jakými způsoby je možné trému léčit. V práci je také zmíněno, jaké jsou konkrétní psychologické a fyziologické symptomy trémy. Práce dále klade otázky v oblasti toho, co má společné tréma s tvorbou inscenace a se vztahy inscenačního týmu. V závěru se autor zajímá o své osobní zkušenosti s trémou a snaží se je vložit do souvislostí s teoretickou částí bakalářské práce.