Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalářské práce / Bachelor's theses by referee "MAKONJ, Karel"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- Hrací plocha jako zdroj divadlaErbes, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2017)Date of thesis defence: 2017-06-27Tato bakalářská práce se zabývá aktivizací diváka. První část zkoumá otázku naladění divákova vnímání na základě návodů a básní. Druhá část se zabývá participací založenou na rekonstrukci válečných konfliktů. Třetí část se věnuje participaci bez vytváření rolí. Práce vychází z autorových projektů, ke kterým hledá paralely nejen z oblasti divadla, zkoumá různé koncepty zapojení diváka do vzniku díla, rozpouštění hranice mezi autorem a recipientem.
- Inscenovanie SarajevaGonda, Peter(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2013)Date of thesis defence: 2013-09-16Bakalárska práca sa zaoberá procesom vzniku bakalárského predstavenia Sarajevo. Predstavenie tématicky vychádza z udalostí vojny v bývalej Juhoslávií a špecificky sa venuje situácií obliehania Sarajeva. Predstavenie formálne súvisí s inscenáciou Endgame, vytvorenou v 4-tom semestri štúdia réžie-dramaturgie KALD DAMU. V prvej časti práci sa autor venuje vzniku a koncepcíí textu Endgame a následnému inscenačnému procesu, a rôznym problémom a ich riešeniam počas celého trvania práce na predstavení. V druhej časti sa autor venuje vzniku predstavenia Sarajevo. Autor sa v záverečnej diskusíí pokúsi zhrnúť svoje náhľady na prostriedky použité v oboch predstaveniach.
- Svět animacíCikán, Martin(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2016)Date of thesis defence: 2016-09-19Tato bakalářská práce je teoretické shrnutí příprav, postupů a procesu na zrealizovaném školním projektu, který byl zadaný na volném tématu v předmětu Animace. Má poukázat na možnosti, které se objevují při přípravách inscenace. Zároveň detailně popisuje jaké to je, když chcete napsat svůj vlastní scénář podle počítačové hry a využít potenciál na interakcích s diváky. Částečné ovlivnění děje ze strany diváků je hlavním bodem, ze kterého jsem vycházel. Popisuji zde, i jak moc pro mě byla důležitá práce se zvukem a střihem. V závěru poukazuji na chyby a nedostatky, které se během výstupu objevily a ze kterých budu do budoucna vycházet při dokončování tohoto projektu.