Diplomové práce / Master's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Diplomové práce / Master's theses by referee "JÍCHA, Marek"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- Kameraman a využití software Adobe CC 2015 pro triky, střih a korekce (Adobe After FX, Adobe Premiere Pro, Adobe Speedgrade)Votýpka, Vojtěch(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Date of thesis defence: 2016-10-05Kromě pojednání o softwaru obsahuje práce kapitoly věnující se nízkorozpočotvé kinematografii a související se současnou úlohou absolventa katedry kamery. Obsáhlou kapitolu tvoří budování vlastního pracoviště pro barevní korekce, jako cesty k nezávislosti a kontrole výsledného obrazu.
- Stylizace obrazu a její působení na diváka ve filmu a virtualní realitěDvořáček, Šimon(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)Date of thesis defence: 2018-09-27Účelem této práce je popsat si stylizační prvky a kameramanské postupy, a to hlavně v tvorbě dokumentu. Dalším cílem je vysvětlit pojem virtuální realita a popsat, co v dnešní době tento termín znamená. Účelem práce je také zamyslet se nad VR jako nad možným nastupujícím médiem a popsat si jednotlivé body výroby projektu zejména z pohledu kameramana.
- Sven Nykvist a jeho práce se světlemKainrathová, Edita(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)Date of thesis defence: 2014-10-08Ve své práci se zabývám kameramanskou činností Svena Nykvista. Z největší části se zaměřuji na oblast světla, na jeho studium, význam a použití ve filmovém příběhu. V závěru práce zmiňuji jeho celosvětové úspěchy. Na základě jeho životopisných údajů se pokouším nahlédnout do jeho osobního života a na obecnější rovině se zamýšlím nad tématem tvůrčí práce versus osobní a rodinný život.
- The Cinematographer´s Role in Digital CenturyKmins, Jurgis(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)Date of thesis defence: 2015-09-18Cinematography is experiencing major changes. Photochemical film has been a format for capturing images for more than a century. It the 21st centruy, digital era is overtaking established traditions of filmmaking. This thesis explores the technical aspects of digital technology, which could help in choosing a camera system for a particular project.
- The Cinematography of Luca Bigazzi: An Analysis of his Camera work and Lighting styleSomazzi, Giacomo(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)Date of thesis defence: 2018-09-27This research looks at the work of Luca Bigazzi, one of nowadays most important Italian cinematographer. Through an analysis of his films it will be shown how his personal ideas about cinema and unique visual style influenced his collaborators and more in general the Italian cinema of the last thirty years.
- Visual Style of Soviet War Films (1940s - 1960s)Emkuzhev, Murat(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)Date of thesis defence: 2019-09-26Každý filmový žánr má obvykle specifický vizuální styl, ve kterém je natočen. Analýzou kinematografie sovětských válečných filmů vytvořených od 1940 let do 1960 let zjistím, jak se jejich vizuální styl vyvíjel a měnil v průběhu času. V Sovětském svazu bylo vyrobeno mnoho válečných filmů a každé desetiletí přišla nová generace filmařů s vlastním jedinečným způsobem natáčení. Mám v plánu zaměřit se výhradne na filmy, které byly v tomto žánru vnímány jako mezníky v rámci sovětske kinematografie.