Katedra produkce - KP / Department of Production
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Katedra produkce - KP / Department of Production by referee "Fričová, Kateřina"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Budování image značky s využitím audiovizeMika, Jiří(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-06-04Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Stále častěji se stává nedílnou součástí marketingových kampaní i globálních značek. Existuje však velmi málo informací a odborné literatury, která se product placementem zabývá. Proto je zpravidla používán spíše intuitivně. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Rozlišuje jeho různé formy a způsoby umístění značky. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu a hodnotí rozdílné způsoby měření jeho efektivnosti. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním a českém trhu. Práce je doplněna četnými příklady z praxe.
- Hudební televize v českých podmínkách - TV ÓčkoHeger, Matouš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Date of thesis defence: 2010-10-11Diplomová práce "Hudební televize v českých podmínkách. TV Óčko" se zabývá souvislostmi existence tematické hudební televize v lokálním prostředí prostřednictvím konkrétní případové studie - české televizní stanice TV Óčko, založené v roce 2002. Zároveň přibližuje také fenomén globální hudební hudební televize MTV. První část textu se věnuje formátům, které předcházely vzniku hudební televize v globálním (před vznikem MTV jako první hudební televize) či lokálním smyslu. Druhá pasáž zevrubně popisuje první desetiletí existence americké stanice MTV (období 1981-1992), přičemž uplatňuje především ekonomický a produkční pohled. Třetí, nejrozsáhlejší část je věnována vzniku a rozvoji české hudební televize Óčko (období 2002-2010). Na celý fenomén je nahlíženo z hlediska ekonomického, produkčního i programového. Čtvrtá část zprostředkovává dva vnější pohledy na lokální tematickou hudební televizi: pohled lokálního distributora a pohled producenta hudebního klipu.