Diplomové práce / Master's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Diplomové práce / Master's theses by referee "Daňhel, Jan"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- Absolventský film: 51 KILOHERTZJeřábková, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2005)Date of thesis defence: 2005-10-10Krátký film o muži, který chce změnit svůj nudný a stereotypní život. Ale jeden výlet pryč z hlučného města s mladou ženou nemusí stačit.
- Absolventský film: FragmentJeřábková, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2005)Date of thesis defence: 2005-10-10Neustálý pohyb objektů, barev a zvuků. Piccadilly Circus v Londýně.
- Filmové poznámkyJeřábková, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-06-08Struktura časoprostoru a systém vztahů. Práce se zaměřením na některé aspekty filmové struktury, především vztah mezi daným "předmětem" a celkovou strukturou filmové řeči, míru, s jakou daná jednotlivost ovlivnuje ostatní složky filmu a způsob, jakým s nimi vstupuje do vztahů.
- Poznámky pro začínajícího střihačePauer, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-06-01Proč se stát střihačem? Proč se věnovat něčemu, co je ohraničeno jen čtyřmi stěnami stropem a podlahou? A jaké jsou vůbec tvůrčí možnosti při střihu filmu? Diplomová práce ?Poznámky pro začínajícího střihače? není jen o procesu filmové tvorby, ale odpovídá i na obecné otázky rozmanitých frustrací tvůrců filmu. Jak vyřešit střihačovu klaustrofobii? Jak vyjít s režisérovou sebestředností? Z kterého konce začít, když stříháte film? To jsou jen některé otázky, které ctižádostivě klade autor poctivému čtenáři. Popsat princip střihu slučitelného s divákovou zkušeností nebo naopak s představou tvůrců? To všechno se odehrává v koncipovaném toku autorovy invence, která zasahuje od nejnižších pater lidské animality až do těch nejvyšších, ve kterých čerpá zkušenost z kreativních emanací starších filmových tvůrců, a kde s narůstající bezbožností odmítá indoktrinaci obecnými filmovými teoriemi. Autor vytváří vlastní dogma, které nabádá ke kolektivní filmové tvorbě. Pokud lze vůbec nalézt důstojné východisko pro cestu nastávajícího filmového střihače, tak tady je. Vydej se cestou pokory a zapomeň na to, že jsi zakomplexovaný jedinec. Buď šťastný!
- Práce s časem - Čas práceŠpidla, Šimon(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-10-08Tato práce je popisem toho, co bychom mohli nazvat jako cestu času skrze objektiv, film a filmové plátno do našeho vědomí. Budeme se zabývat tím, co z času jevů odehrávajících se před objektivem uchovává filmový pás, a jakým způsobem se pak čas konstituuje v našem vědomí.