Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalářské práce / Bachelor's theses by referee "Dolenský, Martin"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- Bakalářský film: Pstruh na másleVomáčka, Jakub(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-09-19Krátký příběh o dvou lidech a jednom pstruhovi.
- Filmová honičkaVodrážka, Štěpán(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-21Honička je prvkem, který je ve filmech obsažený už od počátků kinematografie. Jde totiž o jednu ze základních dramatických situací dramatu, a proto se objevuje ve filmech odjakživa. V neposlední řadě jde také o diváckou atrakci, která k filmu (původně také pouťové atrakci) patří.
- Nikdy nebylo lípBrabcová, Evženie(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Date of thesis defence: 2008-09-15Film je celovečerní dokument o situaci v Bosně a Hercegovině 10 let po skončení války. Film je pojat jako cesta režisérky po jednotlivých oblastech země. Různí lidé a místa charakterizují její dnešní situaci.
- OslněníKovář, Vladimír(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-09-20Film je inspirován tvorbou Franze Kafky a Davida Lynche. Způsobem vyprávění se na diváka snaží přenést pocity hlavního představitele. Důraz je kladen na obrazovou a zvukovou složku díla.
- Split ScreenPeml, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Date of thesis defence: 2006-09-20Umístění více obrazových ploch na jedno plátno otevírá z hlediska střihové skladby řadu nových možností. Zarazil mě nedostatek jakékoliv literatury reflektující tento prvek a proto jsem se rozhodl věnovat mu svou bakalářskou práci. Chci upozornit na specifiku použití této techniky a některá úskalí s ní spojená. Soustředím se převážně na dramaturgii a jednotlivé výrazové prvky, které se při split screenu používají. Na příkladech, které jsem vykonstruoval pro konkrétní situace, ukazují možnosti řešení scén v klasickém a split screenovém záběrování, s výhodami a nevýhodami, které s jednotlivými řešeními souvisí. Rovněž navrhuji možný postup při výrobě od přípravné fáze, přes realizaci až po postprodukci filmu.