Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalářské práce / Bachelor's theses by referee "Kurz, Ivan"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- Hudba o počátku i konciLukáš, František(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Date of thesis defence: 2008-06-11Fantasie pro recitátora a komorní orchestr na text inspirovaný J. R. R. Tolkienem.
- Možnosti kytary v současné sólové a komorní tvorběLukáš, František(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Date of thesis defence: 2008-06-11Tato práce se zabývá genezí, významem a použitelností jednotlivých zvukových možností klasické kytary v soudobé hudbě. Dále zkoumá různé kompoziční přístupy na základě skladeb vybraných autorů.
- Pavel Trojan: Sinfonietta pro komorní orchestrTrojan, Pavel(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Date of thesis defence: 2010-05-281. Osm a půl 2. Valpuržina noc 3. Markétka
- Sny (Skladba pro komorní orchestr)Trojan, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-06-07SNY Jednověté "obrazy pro orchestr" inspirované vlastním dětstvím v rodném městě Duchcov. Skladba pro komorní orchestr se zapojením elektroakustické složky a hvízdače.
- Specifika užití nástrojů ve větším komorním ansámblu na vybraných příkladech za posledních 30 letTrojan, Pavel(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Date of thesis defence: 2010-05-28Tato bakalářská práce si klade za cíl zdokumentovat specifika užití nástrojů ve větších komorních ansámblech na vybraných příkladech za posledních 30 let. Činí tak na základě podrobné instrumentační analýzy děl Tristana Muraile - L´Esprit des dunes a Magnuse Lindberga - Corrente. Autor si všímá zajímavostí užití nástrojů a jejich kombinací a hledá možnosti jejich využití ve vlastní tvorbě.
- Zapojení elektroakustické sloky do instrumentální hudbyTrojan, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-06-07Záměrem této diplomní práce je vytvořit komplexní text o možnostech využití elektroakustické složky v instrumentální hudbě. Převážně o jejím zapojení nejen jako instrumentační vložky do mé kompoziční tvorby, ale zároveň jako prvku ovlivňujícího můj kompoziční jazyk. Cílem tohoto textu je pak položení otázky, do jaké míry je možno elektroakustickou složkou ovlivnit jazyk soudobého skladatele a jeho instrumentační cítění.