Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalářské práce / Bachelor's theses by referee "HALAŠ, Adam"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- Hloubková analýza postavy Alřžběty BáthoryovéStolařová, Lenka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2012)Date of thesis defence: 2012-09-06Tato práce se zabývá neobvyklými způsoby, jakými se dá tvořit postava v autorském představení. Analýzou vnějších znaků (maluma a takete) a pomocí psychologického testu MBTI, grafologického rozboru a analýzy dobových pramenů se snaží vytvořit profil postavy v absolventském představení.
- ImprovizacePliska, Šimon(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)Date of thesis defence: 2018-06-04V mé Bc.prc. se zabývám tématem improvizace. Rozdílem mezi úplnou improvizací a divadelními sporty. Také popisuji Commedia dell´arte jako historicky velice podstatný základ improvizačního divadla. Hlavní částí mé práce je zaměřena na improvizační cvičení a na přípravu před improvizačním představením. Také se pokouším popsat jak si má improvizátor navodit stav podobný transu, aby měl otevřenou mysl pro improvizaci.
- Sólový výstupZelinka, Marek(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2015)Date of thesis defence: 2015-06-09Bakalářská práce se zabývá sólovým výstupem. Práce má dvě hlavní částí. První - obecná část je věnována základním pojmům, které se týkají dramatického - divadelního výstupu v okruhu děl různých divadelních druhů. Druhá část zkoumá sólové performance na příkladech vybraných interpretů a jejich sólových výstupů napříč žánry. Závěrečné shrnutí vychází z osobního zhodnocení možností a proměn sólového výstupu.
- Umění z místa - Terénní výzkum a strategie jeho inscenacePetáková, Linda(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2013)Date of thesis defence: 2013-09-09Bakalářská práce pojednává o divadelní tvorbě založené na předchozím terénním výzkumu. V práci reflektuji a analyzuji vznik divadelní inscenace "Marie to dala. Jak to dá? ty?", která byla mou bakalářsskou inscenací. Rozepisuji jednotlivá stádia tvorby a způsob práce. Hlavní důraz je položen na práci se zdroji v tvůrčím procesu a divadelní tvorbu v nedivadelním prostoru.