Diplomové práce / Master's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Diplomové práce / Master's theses by referee "LÖSSL, Jiří"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Cesty rozvoje estetického pohybu žáků v rámci hodin dramatické výchovyHoušková, Petra(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2021)Date of thesis defence: 2021-09-01Diplomová práce se zabývá tématem estetického pohybu a práci s ním v rámci hodin dramatické výchovy. Důležitost estetického pohybu a zásadní postavení v rámci dramatické výchovy dokladuji na odborné literatuře a kurikulárních dokumentech. V rámci jednotlivých kapitol se věnuji pro mě stěžejním tématům týkajících se pohybu, s kterými je vhodné pracovat v rámci hodin dramatické výchovy. Tato témata vždy dokladuji na základě teoretické opory. Následně u každého z témat představuji možnosti práce s danou problematikou na základě příkladů odborné literatury, či mých zkušeností z praxe. Příklady, které uvádím se nezaměřují na konkrétní věkovou kategorii, ale jsou na základě modifikace využitelné s jakoukoliv věkovou skupinou.
- Lektorská činnost v Divadle pod PalmovkouBura, Anna(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2017)Date of thesis defence: 2017-01-10Diplomová práce Lektorská činnost v Divadle pod Palmovkou představuje některá z východisek divadelního lektorství, nabízí teoretický základ pro uchopení tohoto rozvíjejícího se oboru a podává přehled o proběhlých edukačních aktivitách v Divadle pod Palmovkou iniciovaných Barbarou Tůmovou. Stěžejní kapitoly diplomové práce jsou výsledkem vlastní lektorské praxe a popisují proběhlé edukační aktivity nově vzniklé platformy DiPP: Divadelní inspirace pro publikum, divadelní dílny v Divadle pod Palmovkou v sezóně 2015/2016. Práce se zaměřuje na vstupní požadavky, provozní možnosti, cíle a metody realizovaných edukačních aktivit a nabízí návrhy na rozšíření a stabilizaci činnosti DiPP. Teoretickým výstupem práce je kvalifikace divadelního lektora v Divadle pod Palmovkou pohledem na cíle, metody a funkce, jež sleduje, aplikuje a zastává.