Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalářské práce / Bachelor's theses by referee "KOPECKÝ, Lubor"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Na pomezí filmu a videohrySkřenková, Klára(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-09-15Hry jako Life is Strange, Detroit: Become Human, What Remains of Edith Finch, Heavy Rain. Některé videohry vznikly ve velkých videoherních studiích, jiné hry jsou prací nezávislých tvůrců zaštítěné mateřskými filmovými produkcemi (Annapurna Interactive), všechny však mají něco společného. Filmové zpracování a způsob, jakým posouvají hranice a pravidla pro vyprávění příběhu, které určuje sám hráč.
- Produkce videoher na příkladu Kingdom Come: DeliveranceNavrátil, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)Date of thesis defence: 2018-09-10Open world a sandboxové videohry jsou v současnosti jedny z nejpopulárnějších videoherních žánrů a zároveň i žánrem produkčně nejnáročnějším. Ve své práci bych se rád věnoval popisu celé produkce těchto her, od developmentu, přes samotnou výrobu těchto her až po distribuční fázi a údržbu (updatování) již vydaného produktu. Pro tyto účely jsem si vybral konkrétní příklad v současnosti dokončované videohry Kingdom Come: Deliverance od českého studia Warhorse, jejíž vydání je plánováno na první polovinu roku 2017. Práce tedy bude v reálném čase sledovat situaci dokončování, vydání (nebo jeho případného odkladu) a přijetí hry zákazníky. Dalším cílem práce je najít paralely s produkcí filmovou, obecně platná východiska pro produkci audiovizuálního obsahu, popřípadě i společné prvky v technologickém řešení.