Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "ŠRÁMEK, Vratislav"

Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
  • Herec jako tvůrce zvukové složky v autorském projektu
    Kolman, Petr
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2017)
    Date of thesis defence: 2017-09-18
    Bakalářská práce obsahuje stručný náhled do teorie hudby a zvuku na jevišti. Popisuje rozdíly používání zvuku mezi specifickými druhy divadla. Dále pokračuje osobní reflexí autora práce a popisuje jeho nejzásadnější momenty během studia, kdy se jako herec setkal s hudbou na jevišti, jak s ní pracoval a jak z ní těžil.
  • Motivicko-rytmické řešení muzikálu West Side Story
    Jankulárová, Michaela
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2012)
    Date of thesis defence: 2012-06-20
    Tato práce se v první části snaží o vysvětlení pojmu "muzikál" a shrnutí stručné historie amerického muzikálu s akcentací některých důležitých a přelomových muzikálových produkcí. Dále se práce v první části snaží nastínit divadelní, hudebně-divadelní i čistě hudební formy, ze kterých muzikál, jak ho dnes známe, čerpá. Ve druhé části následuje pokus o uchopení motivů a temporytmu muzikálu West Side Story postavený na rozboru písní v něm použitých. Zvláštní pozornost je zejména věnována písním "America" a "Cool". Písně zkoumá chronologicky, bez touhy členit je podle témat a snaží se postihnout vždy zásadní prvky, které jsou pro píseň charakteristické nebo jsou jinak důležité pro rozvoj muzikálu jako celku.
  • Rytmus a humor
    Jeřábek, Eliáš
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2017)
    Date of thesis defence: 2017-09-18
    V této bakalářské práci jsem se pokusil nastolit základní vztah mezi rytmem a humorem a zkoumat jejich propojenost v různých divadelních i nedivadelních žánrech. V první části jsem se zaměřil na teoretickou podstatu obou pojmů zvlášť, poté na jejich syntézu a následnou aplikaci v konkrétních autorských dílech.
  • Stav proudění
    Bouzková, Dora
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2019)
    Date of thesis defence: 2019-11-13
    Disertační práce Stav proudění, s podtitulem Práce s tímto specifickým psychickým stavem během divadelního tvůrčího procesu a při kreativních dílnách s dětskými a dospělými účastníky, reflektuje s přihlédnutím na ústřední téma divadelní aktivity realizované v rámci projektů spolku Loutky bez hranic a během mé umělecké či pedagogické praxe i při spolupráci s jinými subjekty. Popisuji zde na konkrétních příkladech bezprostřední zkušenost se stavem proudění. Tento považuji za důležitou součást tvůrčího procesu, zvláště pro jeho vliv na propojení emoční inteligence s konkrétní tvůrčí činností, čehož je výsledkem ryzí radost z činnosti samotné. S důrazem na fakt, že tvořivost je jedním z důležitých osobitých projevů člověka a tvůrčím prostředkem k ověřování a prohlubování jeho životního smyslu.
  • Vliv studia na můj herecký a osobní růst
    Kosková, Petra
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2016)
    Date of thesis defence: 2016-06-29
    V magisterské práci jsem se snažila zrekapitulovat studium na Katedře alternativního a loutkového divadla a to především z mého pohledu. Popsat výuku na této škole a objasnit problémy, se kterými jsem se jako studentka a herečka během studia potýkala. Jaký měla výuka vliv na můj herecký i osobní růst a moje výhrady k ní. Magisterskou prací jsem se pokusila přiblížit autorskou tvorbu, která na DAMU během čtyřletého studia vznikla.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy