Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "ŠVECOVÁ, Marta"

Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
  • Aktivní diváctví a současný dokumentární film 2.0.
    Janatková, Veronika
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)
    Date of thesis defence: 2014-09-10
    Tato práce se zabývá problematiku interaktivních formátů v současném dokumentárním filmu. Cílem je poskytnout přehledný úvod do problematiky interaktivního dokumentarního filmu a jeho publik. Práce studuje, jaké nové možnosti které s sebou přináší digitalizace a proces internetové distribuce pro producenty a především pro jednotlivé diváky; jaké změny a výzvy s sebou přináší pro vyprávění a kontrolu nad dějem. Práce je rozdělena do tématických kapitol a teoretická východiska jsou demonstrována na konkrétních příkladech dokumentárních projektů. V závěru práce je vyslovena zobecňující hypotéza týkající se fungování a budoucího využítí dokumentárního filmu 2.0.
  • Crowdfunding jako způsob financování filmu
    Hněvsová, Kristýna
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)
    Date of thesis defence: 2016-09-08
    Tématem této bakalářské práce je crowdfunding, komunitní způsob financování projektů. Cílem práce je ukázat, jakým způsobem je crowdfunding používán pro zafinancování filmů a jak se v této souvislosti mění klasický vztah mezi producentem a divákem. V rámci case studies dvou úspěšných českých filmových projektů je nastíněno, jak lze s crowdfundingem pracovat v českém prostředí.
  • Distribučná platforma YouTube vo vzťahu k detskému divákovi v Českej republike a na Slovensku
    Mottl, Jaroslav
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)
    Date of thesis defence: 2019-09-12
    YouTube predstavuje čoraz väčšiu konkurenciu pre tradičné média. Populárny je nie len pre dospelú populáciu, na tejto platforme začína narastať obsah aj pre detského diváku. Keďže sa jedná o nový spôsob distribúcie obsahu, existujúci producenti môžu mať problém zorientovať sa v možnostiach a noví tvorcovia si ani nemusia uvedomovať potenciál tejto siete. Táto práca poskytuje komplexný pohľad na fungovanie YouTube biznisu z hľadiska tvorcov obsahu pre detského diváka. V teoretickej časti vysvetľuje základné koncepty distribúcie na platforme YouTube a v praktickej časti analyzuje správanie dvoch konkrétnych kanálov pre detského diváka a doporučuje vhodnú stratégiu pre nových tvorcov obsahu. Práca je teda zameraná na začínajúcich tvorcov obsahu pre detského diváka, alebo existujúcich producentov, ktorí chcú rozšíriť svoje portfólio o nové platformy.
  • Filmový průmysl v kontextu kreativní ekonomiky
    Stibralová, Alena
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Date of thesis defence: 2013-10-10
    V diplomové práci nahlížím na oblast filmového průmyslu z pohledu kreativní ekonomiky. Jde o přístup, který je v současné době na vzestupu a stává se integrovanou částí kulturních politik vyspělých států. Ke kulturním odvětví a umění samotnému se přistupuje jako k další možnosti, jak zlepšit konkurenceschopnost a ekonomickou situaci i v dalších oblastech ? na příklad v turismu, informačních a komunikačních technologiích, marketingu a má to tak pozitivní vliv na celkovou zaměstnanost. Analyzuji současnou situaci v českém filmovém průmyslu a nastiňuji perspektivy dalšího vývoje v ČR.
  • Marketingové komunikace filmového festivalu v praxi
    Horčicová, Kateřina
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Date of thesis defence: 2013-09-12
    Základem této práce je teoretický popis marketingové komunikace a jejích nástrojů, následovaný výkladem a analýzou marketingové komunikace filmového festivalu Mezipatra. V práci využívám znalost odborných pojmů z marketingu, které ilustruji konkrétními příklady a postupy z prostředí filmového festivalu. Sleduje se nutnost přizpůsobení marketingových postupů v neziskovém prostředí, možnost zacílení jednotlivých nástrojů na cílové publikum a jejich efektivita v dosahování určených cílů. Důležitou součástí práce je také pojem corporate identity, který zásadně ovlivňuje podobu marketingových komunikací obecně, nejen v neziskovém sektoru.
  • Politika Zlaté palmy
    Pecinovský, Jiří
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)
    Date of thesis defence: 2018-09-10
    Analýza a komparace vítězných celovečerních snímků, které obdržely hlavní cenu na filmovém festivalu v Cannes, Zlatou palmu v posledních pěti letech a pohled na politiku, kterou reprezentují v rámci současného světa.
  • Rozdiely medzi českým a slovenským hraným filmom z hľadiska verejnej podpory
    Poch, Peter
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)
    Date of thesis defence: 2021-09-14
    Bakalárska práca sleduje vývoj slovenskej kinematografie v komparácii z českým prostredím z hľadiska štruktúr verejnej podpory v rokoch 1998 – 2008 v oblasti hraného celovečerného filmu snažiac sa na problém nazerať optikou nezávislého producenta. Spomínané obdobie je najmä na Slovensku vnímané výrazne kriticky, práca preto nie je analýzou politických vzťahov a vývoja občianskej spoločnosti, ale analýzou štruktúr verejnej podpory (najmä z pohľadu Slovenska), ktoré nedokázali vytvoriť do vzniku Audiovizuálneho fondu v roku 2008 ucelený systém štátnej podpory národnej kinematografie s trvalo udržateľným rozvojom. V komparácii s českými podmienkami je zjavné, že príčiny dramaticky odlišného vývoja po rozpade spoločného štátu boli aj v iných, ako finančných dôvodoch.
  • Stres ve filmové produkci u studentů FAMU
    Pertlová, Klára
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-09-15
    Práce se zabývá profesí filmového produkčního u studentů FAMU a jejím vztahem ke stresovým situacím, které bývají její nedílnou součástí. V první části teoreticky čtenáře seznamuje s problematikou stresu a s obecným vymezením práce filmového produkčního. Druhá část je zaměřena prakticky. Pomocí orientačního kvalitativního dotazníkového šetření zjišťuje, zda studenti vysokou míru stresu sami pociťují, jaké faktory stres u studenů spouštějí, jakým způsobem se u nich projevuje a které metody pouţívají pro jeho tlumení.
  • Význam československých koprodukcií pre československú kinematografiu
    Figurová, Laura
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)
    Date of thesis defence: 2018-09-10
    Cieľom tejto práce je popísať systém koprodukcií v Čechách a na Slovensku, predstaviť medzinárodné dohody, na ktorých stoja a najčastejšie využívané verejné zdroje podpory, ktoré sú dostupné. Chcem definovať vplyvy, ktoré na československé koprodukčné vzťahy majú dosah a pomenovať ich význam.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy