Browsing by referee "CIHLÁŘ, Ondřej"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- HolektivStará, Eva(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2019)Date of thesis defence: 2019-06-05Práce pojednává o vzniku a dalším vývoji spolku Holektiv na české scéně pohybového divadla. Můžeme sledovat postup tvorby v průběhu tří let na inscenacích Study, Kafeeklatsch a Lov, včetně ohlasů na ně. Pro srovnání se v druhé části pomocí strukturovaných otázek dozvídáme z autentických výpovědí autorek o počátcích, vývoji a názorech na tvorbu dalších tří souborů, vzniklých v daném časovém úseku ještě za studia na HAMU. Jedná se o soubory Tantehorse, Kolonie a Mime Fatale.
- Magie a clownDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2017)Date of thesis defence: 2017-06-12Tato bakalářská práce si klade za cíl vymezit vztah clowna k magii. Zabývá se hledáním postavy magického clowna skrze teorii a praxi clownerie a kouzelnictví. Popisuje, co mají clownský a kouzelnický obor společného a v čem se liší. Záměrem je nahlédnout do křehké podstaty clowna, která je magická.
- Na rozhraní sportu a divadlaDlohoš, Ondřej(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2017)Date of thesis defence: 2017-06-12Bakalářská práce se zabývá porovnáním principů sportu a divadla, jejich společnými rysy a rozdílnostmi, které se týkají principů přípravy a realizace, ale také cílů, které jsou u sportovního výkonu a divadelního představení odlišné. Vymezuje specifika obou aktivit, jejich možné prolínání a vzájemnou inspiraci. Zamýšlí se nad vztahem k divákovi, který není u sportu nezbytný, ale divadlo bez něj nemůže existovat. Konkrétně se pak práce zaměřuje na nový sport parkour, jeho filozofické i technické aspekty, a jeho možné využití v divadle. A to v souvislosti s absolventským představením Level Up.
- Za pět dvanáctSkružná, Pavlína(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2015)Date of thesis defence: 2015-06-24Tato diplomová práce je prací absolventky oboru herectví a zabývá se osobní zkušeností s fungováním v konkrétní skupině. Je rozdělena na tři části. První část je věnována oboru sociální psychologie a osvětluje, jak je skupina a její fungování vnímáno v rámci tohoto oboru. V druhé části autorka aplikuje tato fakta na konkrétní skupinu, a to na své spolužáky oboru herectví na Katedře alternativního a loutkového divadla. Poslední, třetí část je věnována psychologickému dotazníku jednotlivých členů skupiny a lidí z nejbližšího okolí skupiny. Tato práce s názvem Za pět dvanáct nemá vědecké ambice, je spíše vhledem do jedné konkrétní skupiny herců a osobní reflexí autorky.