Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Danielis, Aleš"

Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
  • Analýza návštěvnosti českých kin
    Raitoralová, Olga
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-06-04
    V roce 1907 bylo otevřeno první stálé kino v Čechách. Za sto let existence kina došlo k mnoha změnám, zejména ve způsobu promítání, distribuci filmů a ve vztahu diváků ke kinu. Návštěvnost českých kin měla různé tendence a byla ovlivňována společenskými a politickými změnami, a také rozvojem jiných médií a technologií. V první části této diplomové práce jsou popsány jednotlivé etapy vývoje kin a jejich návštěvnosti, v souvislosti s celkovým systémem české kinematografie. Další část je zaměřena na faktory, které mohou mít vliv na návštěvnost. Je to především systém distribuce v návaznosti na síť kin, reklama a propagace filmů a také filmy samotné. Poslední část je zaměřena na budoucnost kin, zejména v souvislosti s jejich digitalizací, dále na jiné možnosti šíření filmů a na odhad vývoje návštěvnosti kin.
  • Fiskální stimuly ve filmovém průmyslu
    Polachová, Tereza
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Date of thesis defence: 2008-10-07
    Předmětem této diplomové práce je analýza systémů přímých a nepřímých podpor filmovému průmyslu ve vybraných zemích. V první části práce se zabývám jednotlivými druhy podpor, způsobem jejich fungování a možností jejich získávání. Druhá část práce pojednává o problematice podpor z pohledu EU a komunitárního práva. Ve třetí a čtvrté kapitole popisuji fungování systémů podpor v jednotlivých státech - pro účely práce jsem si vybrala Maďarsko a Lucembursko. Ve čtvrté kapitole popisuji systém fungování lucemburského systému pobídek. Za účelem završení přehledu v páté kapitole uvádím stručný přehled podpor v dalších evropských zemích. V poslední části práce je popsán současný stav filmového průmyslu v ČR, včetně fungování institucionálního a legislativního rámce. Je navržen model fungování systému pobídek v ČR.
  • Marketingová komunikace v kinodistribuci
    Kulhánek, Ondřej
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-10-11
    Cílem této práce je popsat jednotlivé oblasti marketingové komunikace a jejich použití při kinodistribučním cyklu. Práce by měla upozornit na celkový kontext kinodistribučního marketingu i zvláštnosti, které se v tomto odvětví objevují. Všímat by si měla marketingových aktivit spojených s vlastním kinodistribučním cyklem. Práce by také měla upozornit na vývoj a nové trendy kinodistribuční marketingové komunikace. Práce je rozdělena do deseti kapitol. V úvodní části jsou popsány základní specifika, další kapitola se věnuje otázce marketingového mixu. Následující kapitoly se zabývají klasifikací filmů a odpovídající distribuční strategií. Další část je věnována problematice cílové skupiny a tématu reklamy v prostředí kinodistribučního marketingu. V následující části práce upozorňuje na možnosti partnerské spolupráce, důležitost Public Relations a sílu komunikace v místě prodeje. Závěrečná kapitola se dotýká internetové komunikace, která představuje nové možnosti pro současnou kinodistribuční marketingovou komunikaci.
  • Perspektivy zahraničního prodeje českých audiovizuálních děl
    Šusterová, Barbora
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-06-04
    Diplomová práce "Perspektivy zahraničního prodeje českých audiovizuálních děl" se snaží zpracovat toto téma obecně. Opírá se o situaci v současnosti, lehce se dotýká historie, analyzuje některé české filmy z pohledu zahraničního prodeje a snaží se z těchto informací vyvodit závěry. Diplomová práce je strukturovaná do několika hlavních kapitol: současná situace, zahraniční prodej a perspektivy zahraničního prodeje. Na celou problematiku se dívá z pohledu sales agenta. Zahraniční prodej se snaží přiblížit z praktické stránky. Pokouší se o pohled do zákulisí trhů a aktivit okolo příprav takového trhu, lehce se věnuje také smluvní problematice, analyzuje vybrané české filmy v souvislosti s jejich prodejem a v neposlední řadě se snaží o pohled do budoucnosti.
  • Prodej a distribuce českých filmů do zahraničí
    Havas, David
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-10-10
    Cílem této práce je informovat čtenáře o současném postavení českých snímků a jejich tvůrců na mezinárodním trhu. I když je v rámci práce nastíněn také historický vývoj českého filmového vývozu, snažil jsem se zejména o reflexi současné situace a rozbor dramaturgických a obchodní modelů, které mohou českým filmům pomoci proniknout s větší razancí na světovou distribuční scénu.
  • Rozhodování producenta při nasazování filmu do kinodistribuce v ČR
    Zima, Ondřej
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Date of thesis defence: 2008-10-07
    Tato magisterská práce se zaměřuje na analýzu podstatných faktorů, jež musí producent uvážit v souvislosti s uvedením filmu do kin. V první části stanovuji východiska celé práce a shrnuji současný stav kinodistribuce v ČR a jak se k němu dospělo. V druhé, hlavní části se zabývám samotným rozhodováním producenta v souvislosti s uvedením filmu do kinodistribuce, kdy se z dostupných dat snažím především vysledovat, zda existují nějaká ?pravidla? a nebo alespoň tendence, kdy je vhodné film uvést do kin a zda se tyto tendence nějak v průběhu let mění. V další části uvádím případovou studii rozhodování producenta při uvedení filmu František je děvkař do kinodistribuce. V poslední části se zamýšlím nad budoucím vývojem a stanovuji závěry ze své práce.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy