Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Dolenský, Martin"

Now showing 1 - 20 of 24
Results Per Page
Sort Options
  • Absolventský film: Vida a la Playa
    Hlavatá, Monika
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-10-08
    Dokumentární portrét ženy, která se rozhodla opustit svůj starý život v Ostravě a začít znovu - na pláži. Nevydařené manželství, neseberealizace, chybějící láska a naděje, že na druhé straně zeměkoule se naplní její životní cesta. Video, 21 min.
  • Bakalářský film: Pstruh na másle
    Vomáčka, Jakub
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-09-19
    Krátký příběh o dvou lidech a jednom pstruhovi.
  • Dlažební kostka
    Oraský, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-10-08
    Krátký hraný film o jedné osamělé dlažební kostce. Není to obyčejný kus kamene, ale médium zla a neštěstí, které prochází světem a ničí. Film natočen na 35 mm materiál, délka filmu 10 minut.
  • Dokument a fikce v díle Agnés Vardové
    Hlavatá, Monika
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-10-08
    Agnés Vardová, francouzská režisérka, která si svou tvůrčí individualitu zachovala od dob nové vlny až dodnes. Hlavním tématem této práce je mapování hranic mezi dokumentární a hranou tvorbou. Dále pak analýza a vymezení charakteristických znaků tvořící nezaměnitelný autorský rukopis Agnés Vardové tzv. cinécriture. Důraz je kladen na jedinečný styl jejího filmového přístupu, využívání dokumentárních prvků v hranném filmu a promyšlené stylizace v dokumentech. Práce vychází z filmů La Pointe Courte, Cléo od 5 do 7, Štěstí, Mistr Kung-fu , Bez střechy i bez zákona , Jane B. očima Agnés V., Všichni možní sběrači a já, Všichni možní sběrači a já po dvou letech.
  • Ferda
    Oraský, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-10-08
    Ferda je 25 minut dlouhý absolventský film vyprávějící ve dvou časových linií příběh rodičů a jejich dítěte. Jejich syn Ferda, který nevyhnutelně umírá, není obyčejným klukem hrajícím si na hřišti. Ferda žije ve svém vlastním světě plném představ a nehmotných kamarádů.
  • Film jako téma - jak vidí médium samo sebe
    Berkovičová Raušová, Petra
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Date of thesis defence: 2006-10-09
    Práce se zamýšlí nad tématem filmu ve filmu, procesem tvorby a iluzí skutečné reality, kterou filmy o filmu vytvářejí. Zobrazení filmu uvnitř filmu je metodou, která vytváří další rovinu - nový rozměr a nutí diváka uvažovat nejen o uměleckém záměru, ale i procesu, čímž přibližuje autora divákovi.
  • Film o filmu Protektor
    Peml, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-06-03
    Film o natáčení filmu Protektor.
  • Filmová honička
    Vodrážka, Štěpán
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-21
    Honička je prvkem, který je ve filmech obsažený už od počátků kinematografie. Jde totiž o jednu ze základních dramatických situací dramatu, a proto se objevuje ve filmech odjakživa. V neposlední řadě jde také o diváckou atrakci, která k filmu (původně také pouťové atrakci) patří.
  • Jerzy Skolimovski, Analýza tvorby 60. let na základě vzbraných filmů.
    Polewski, Robert
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-06-01
    Jerzy Skiolimowski, hlavnim temetem teto prace je rozbor rane tvorby podle vybranzch filmu.
  • Malé lži
    Pauer, Petr
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-06-01
    Otec, syn, děda. Po letech vzájemných nevraživostí spolu vyjedou na letní dovolenou. Vyřeší snad chalupa na samotě, kde dřív spolu trávili čas, jejich problémy. Najdou spolu zase společnou řeč? O tom pojednává hraný film Malé lži.
  • Malý svět
    Hýka, Michal
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-06-01
    Jako jeden z mála přežil globální katastrofu,ale určitě ví, že není jediný. Kdo jsou ti ostatní ? Kde žijí a jak je najít? A co vlastně chtějí?
  • Nese mě vítr
    Peml, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-06-03
    Petra pochybuje o svém dlouholetém vztahu s Honzou. Neví jestli s ním má jít bydlet do nového bytu a srdce jí táhne k milencovi Milanovi. Vše se vyhrotí, když ji v domě po babičce náhle překvapí Honza se svými rodiči.
  • Nikdy nebylo líp
    Brabcová, Evženie
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Date of thesis defence: 2008-09-15
    Film je celovečerní dokument o situaci v Bosně a Hercegovině 10 let po skončení války. Film je pojat jako cesta režisérky po jednotlivých oblastech země. Různí lidé a místa charakterizují její dnešní situaci.
  • Nůž Anticoro
    Polewski, Robert
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-06-01
    Klauzurni prace druhého ročníku katedry kamery
  • Oslnění
    Kovář, Vladimír
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-09-20
    Film je inspirován tvorbou Franze Kafky a Davida Lynche. Způsobem vyprávění se na diváka snaží přenést pocity hlavního představitele. Důraz je kladen na obrazovou a zvukovou složku díla.
  • Reality show: teorie, vývoj a příklady z praxe výroby v České republice
    Kábele, Tomáš
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-09-19
    Typologie, rozčlenění a vývoj reality show, tři příklady z praxe výroby v České rep.
  • Schizofrenie filmovou rečí
    Kovář, Vladimír
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-10-13
    Práce, která se vám dostává do rukou, se pokouší zkoumáním schizofrenie na psychologické úrovni nalézt adekvátní postupy pro vyjádření jednotlivých poruch nemoci filmovou řečí. Zkoumáním jednotlivých složek schizofrenní osobnosti jako jsou myšlení, pozornost, paměť, vnímání a jejich kongnitivních a percepčních procesů, zjišťuje příčiny jednotlivých poruch, definuje stav, který způsobují a na základě analogie hledá výrazové prostředky v podobě audiovizuálních fragmentů, střihových, dramaturgických a dalších řešení, které by prostřednictvím filmové řečí přenesly diváka do hlavy schizofrenika. Zvláštní pozornost práce věnuje halucinacím a dramaturgickým možnostem, které nabízejí, neboť při zachování určitých pravidel se halucinace stává prostředkem, poskytujícím zcela neomezené možnosti v pohybu mezi realitou a ireálnem a tedy přesahuje hranice této práce do obecné roviny filmové řeči.
  • Souřadnice paměti
    Pauer, Petr
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-06-01
    Červen 1945. Na hranicích bývalé Jugoslávie se hromadí desetitisíce uprchlíků, kteří ideově stáli na straně poražených. Co s nimi bude? Dokumentární film o největším masakru poválečné historie Evropy a temné stránce slovinských dějin se jmenuje Souřadnice paměti.
  • Split Screen
    Peml, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Date of thesis defence: 2006-09-20
    Umístění více obrazových ploch na jedno plátno otevírá z hlediska střihové skladby řadu nových možností. Zarazil mě nedostatek jakékoliv literatury reflektující tento prvek a proto jsem se rozhodl věnovat mu svou bakalářskou práci. Chci upozornit na specifiku použití této techniky a některá úskalí s ní spojená. Soustředím se převážně na dramaturgii a jednotlivé výrazové prvky, které se při split screenu používají. Na příkladech, které jsem vykonstruoval pro konkrétní situace, ukazují možnosti řešení scén v klasickém a split screenovém záběrování, s výhodami a nevýhodami, které s jednotlivými řešeními souvisí. Rovněž navrhuji možný postup při výrobě od přípravné fáze, přes realizaci až po postprodukci filmu.
  • Spojení
    Kovář, Vladimír
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-10-13
    Krátkometrážní hraný film, vyprávějící příběh ženy, která se snaží vymanit z partnerské závislosti.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy