Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Doruška, Tomáš"

Now showing 1 - 20 of 28
Results Per Page
Sort Options
  • Absolventský film: Mršina
    Špidla, Šimon
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-10-08
    Short film about present tense.
  • Anticorro
    Nemčeková, Jana
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-09-14
    Príbeh z vojenských kasární, v ktorom sa čatár Pavel jednej noci rozhodne odvďačiť vojakovi Štefanovi za dávnu pomoc v metre.
  • Černé mámení
    Vrána, Tomáš
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Date of thesis defence: 2008-09-15
    Vysloužilí horníci, doly a haldy zarůstající náletovými dřevinami, kanárci, mamutí mládě?Stará, černá tvář města Ostravy. Něco z ní mizí, něco v ní zůstává. Jednou dole a podruhé nahoře ? jako na křídlech stříbrných letadel, kroužících po léta uprostřed města.
  • Cesta k cestě
    Sýkora, Jakub
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-10-08
    Téměř před 250 lety chtěli hrabě František Antonín Špork a sochař Matyáš Bernard Braun realizovat křížovou cestu, která měla spojit kukský hospitál s Braunovým betlémem. Záměr však zůstal nenaplněn. Na tuto myšlenku navázalo občanské sdružení "Křížová cesta", které před pěti lety založil akademický sochař Vladimír Preclík. Projektu zvaného "Cesta naděje a utrpení člověka" se zúčastnilo patnáct našich výrazných sochařských osobností.
  • Draci
    Vrána, Tomáš
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Date of thesis defence: 2008-09-15
    Lyrický snímek o vzpomínání, které se náhle vyjeví uprostřed jednoho podzimního dne. Pouštění draků připomene otci dávnou chvíli z dětství. Ta se stane příčinou neporozumění a ztráty pouta mezi ním a jeho synem.
  • GO
    Brajnik, Črt
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-21
    Vztah mezi Mašerkou Janou a jejimi psy
  • Hudebni klip z hlediska střihové skladby
    Vomáčka, Jakub
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-10-13
    V této práci jsem se zaměřil na hudební klip. Zabývám se jeho charakteristikou, zejména z pohledu střihové skladby. Mapuji jeho historii a důležité mezníky žánru, skrz které popisuji důležité změny v rozvoji žánru. Nejdříve hudební klip charakterizuji a kategorizuji, abych se poté mohl zaobírat konkrétními oblastmi. Těmi jsou prostor a čas, obsah a forma, digitální technologie, střihové prostředky, surface play a estetika podívané. V závěru se věnuji vybranému režisérovi ? autorovi Michelu Gondrymu, jeho rukopisu, několika tematickým směrům, které provázejí jeho tvorbu, a v neposlední řadě uvádím několik jeho klipů, které ukazují žánr hudebního klipu, jako plnohodnotné umění.
  • Kouzelná skříňka
    Kulka, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-21
    Speciální promítací zařízení, umožňující vidět netušené.
  • Monopoly
    Nemčeková, Jana
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-09-14
    Jedna situácia zo života Laury, ktorá sa rozhodne získať späť, čo stratila a následne zistí, že už nemá chuť bojovať.
  • Nadeje
    Vomáčka, Jakub
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-10-13
    Bývalý profesionální běžec Martin (Jiří Mádl) umírá na AIDS. Terminální stádium nemoci je pro něj nesnesitelné a žádá o euthanasii své rodiče, především svého otce (Miroslav Etzler), se kterým se několik let neviděl kvůli vzájemným sporům. Matka (Vilma Cibulková) však o euthanasii není ochotna ani slyšet a úpěnlivě lpí na životě svého syna. Martinovi ale zbylo už jen vědomí zašlé slávy a smutné vzpomínky na svou lásku a milence - homosexuálního přítele (Tomáš Klus), od kterého se nakazil, a který spáchal sebevraždu. A v těchto posledních hodinách se rozhoduje o Martinově životě. Existuje naděje, že si své rozhodnutí rozmyslí?
  • Není hra jako hra
    Kulka, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-21
    Krátký animovaný film o odlišných způsobech hry.
  • Nesvatbov
    Vlčková, Jana
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-10-13
    Starosta středně velké vesnice se snaží dát dohromady třicátníky, kteří zbyli na ocet. Slovenská vesnice Zemplínske Hámre pomalu ale jistě vymírá. Její starosta, generál ve výslužbě, se ale nechce vzdát. Ke svému boji s třicátnickou samotou používá různé prostředky: nabízí nemalou finanční odměnu za každé nově narozené dítě, nabádá místní rozhlasem k plození dětí a nakonec uspořádá seznamovací večírek pro ?nezavrabčené?. Najdou si naši hrdinové konečně životní partnery? Sociální inženýrství 21. století v situačním dokumentárním filmu Eriky Hníkové, který výběrem tématu a způsobem zpracovaní navazuje na předchozí úspěšné snímky ŽENY PRO MĚNY a SEJDEME SE V EUROCAMPU.
  • Po stopách pojmu "Empatia diváka"
    Vlčková, Jana
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-09-19
    Pokúsila som sa definovat pojem empatia diváka ako spojenie psychologickej empatie a empatie estetickej.
  • Pravidla žánru: Romantická komedie
    Peml, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-10-14
    Práce sumarizuje pravidla a postupy aplikované v romantických komediích. Na rozboru filmu Notting Hill analyzuje jejich praktické použití.
  • Příliš mladá noc
    Vlčková, Jana
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-10-13
    Trojice mladých lidí odchází předčasně ze silvestrovského večírku. Štěpán miluje Kateřinu, Kateřina miluje Davida a David je ženatý. Potkávají na cestě dva malé kluky, posílají je po láhev vodky a večírek v bytě u Kateřiny začíná. Děti, podobné Davidovi a Štěpánovi, se zaplétají do krutě otevřených dospělých her na vlastnění, na pomstu, na lásku a na přátelství.
  • Purkyněho kolotoč
    Kulka, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-21
    Tento text představuje teoretická východiska a konceptuální pozadí praktické bakalářské práce ? Kouzelné skříňky. Tato skříňka je vlastně speciálním promítacím přístrojem, jehož projekce cílí na změněné stavy. Hlavním inspiračním zdrojem je praotec kinematografie Jan Evangelista Purkyně a jeho experimenty.
  • Radost
    Krajbich, Josef
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-09-22
    Víra, poznání, vášeň, láska a radost v jednom dni ze života myslivce.
  • Ráj napohled
    Alexa, Libor
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-09-14
    Dokumentární film z česko německého pohraničí. Hledání domova, jeho zabydlování a přestavba, to jsou nekonečné procesy, které absolvují noví nájemníci této vesnice.
  • Saharské písky
    Vodrážka, Štěpán
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-10-22
    Václav a Anička jsou manželé už 25 let. Výročí společného soužití se rozhodnou oslavit v místě, kde se poprvé potkali. Co se stane?
  • Střih v digitální kinematografii
    Sýkora, Jakub
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-10-08
    Tato práce si klade za cíl analyzovat změny v oboru střihové skladby, které jsou důsledkem nástupu moderních elektronických technologií. Porovnáním klasických filmových postupů s možnostmi přinášenými digitálními systémy se snaží definovat nové metody práce filmového střihače. Zároveň hledá výhody a upozorňuje na problémy vycházející z nahrazení klasické filmové suroviny elektronickým záznamem, jakožto společného jmenovatele celé kinematografie. Prozkoumává možnosti elektronického záznamu současných digitálních kamer s ohledem na dopady ve střihačské profesi. Zamýšlí se nad pozicí střihače přetíženého novými technologiemi a hledá východisko z kumulace funkcí, které je střihač v dnešní době nucen zastávat.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy