Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Janek, Miroslav"

Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
  • Absolventský film: Moje jediné
    Nemes, Gyula
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-10-09
    Poslední dny a velká láska suknickáře. Tisíce holek a tisíce střihů s radikální městskou lidovou hudbou.
  • Akráč
    Počtová, Jana
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Date of thesis defence: 2008-10-07
    Co a jaký je Palác Akropolis; kdo jsou lidé, kteří utvářeli jeho dnešní podobu, a jak vidí Palác Akropolis a sami sebe; kdo jsou lidé, kteří ho každý večer navštěvují. Co si myslí, co chtějí, čím prošli, co to v nich zanechalo?
  • Bakalářský film: Černé mámení
    Řezníčková, Klára
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-09-17
    Vysloužilí horníci a staré šachty ve městě Ostrava.
  • Bakalářský film: Oslovení Vyvolení
    Slezáková, Šárka
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-09-17
    Zprávy o sázení v roce 2006. Los a sázka jsou principy, které najdeme v každé civilizaci. Náš právní systém dokonce zná 2 případy, kdy nechá los rozhodnout namísto zákonných voličů. Sázení do jisté míry vystihuje princip naší současnosti. Oslovili jsme Vyvolené výherce. Asociační formou jsme do jejich vyprávění zapojili příběhy a události, které se staly v době našeho natáčení v Čechách.
  • Rekonsktrukční postupy v dokumentárním filmu
    Apostolski, Filip
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-06-05
    Diplomová práce Rekonstrukční postupy v dokumentárním filmu se zabývá analýzou jednotlivých postupů přípravy a natáčení toho druhu dokumentárního filmu, který je označován jako rekonstrukce. Nejprve se snaží odlišit a přesně definovat pojmy z této oblasti, přičemž klade důraz na odlišnosti mezi dokumentární rekonstrukcí a fabulovaným filmem, dále mezi rekonstrukčním a reportážním postupem natáčení dokumentů. Detailně zkoumá důvody, díky nimž by se režisér mohl rozhodnout, zda si k natáčení vybere ten či onen postup. Dále se zabývá různými druhy rekonstrukčních metod filmové realizace a analyzuje jejich klady a zápory. Bere ohled na fakt, že v průběhu natáčení jakéhokoliv dokumentu nelze úplně odlišit rekonstrukční a reportážní postup, a tudíž tyto dva způsoby v praxi často splývají. Na základě rozborů osmi vybraných filmů z různých období dějin dokumentárního filmu se snaží určit vliv technologického vývoje na rekonstrukční postupy, pokud takový vliv existuje. Proto filmy zde analyzované jsou na pomezí rekonstrukčního a reportážního dokumentu, a dokonce aktivně používají i prvky fikce.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy