Browsing by referee "Janek, Miroslav"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- Absolventský film: Moje jedinéNemes, Gyula(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-10-09Poslední dny a velká láska suknickáře. Tisíce holek a tisíce střihů s radikální městskou lidovou hudbou.
- AkráčPočtová, Jana(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Date of thesis defence: 2008-10-07Co a jaký je Palác Akropolis; kdo jsou lidé, kteří utvářeli jeho dnešní podobu, a jak vidí Palác Akropolis a sami sebe; kdo jsou lidé, kteří ho každý večer navštěvují. Co si myslí, co chtějí, čím prošli, co to v nich zanechalo?
- Bakalářský film: Černé mámeníŘezníčková, Klára(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-09-17Vysloužilí horníci a staré šachty ve městě Ostrava.
- Bakalářský film: Oslovení VyvoleníSlezáková, Šárka(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-09-17Zprávy o sázení v roce 2006. Los a sázka jsou principy, které najdeme v každé civilizaci. Náš právní systém dokonce zná 2 případy, kdy nechá los rozhodnout namísto zákonných voličů. Sázení do jisté míry vystihuje princip naší současnosti. Oslovili jsme Vyvolené výherce. Asociační formou jsme do jejich vyprávění zapojili příběhy a události, které se staly v době našeho natáčení v Čechách.
- Rekonsktrukční postupy v dokumentárním filmuApostolski, Filip(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-06-05Diplomová práce Rekonstrukční postupy v dokumentárním filmu se zabývá analýzou jednotlivých postupů přípravy a natáčení toho druhu dokumentárního filmu, který je označován jako rekonstrukce. Nejprve se snaží odlišit a přesně definovat pojmy z této oblasti, přičemž klade důraz na odlišnosti mezi dokumentární rekonstrukcí a fabulovaným filmem, dále mezi rekonstrukčním a reportážním postupem natáčení dokumentů. Detailně zkoumá důvody, díky nimž by se režisér mohl rozhodnout, zda si k natáčení vybere ten či onen postup. Dále se zabývá různými druhy rekonstrukčních metod filmové realizace a analyzuje jejich klady a zápory. Bere ohled na fakt, že v průběhu natáčení jakéhokoliv dokumentu nelze úplně odlišit rekonstrukční a reportážní postup, a tudíž tyto dva způsoby v praxi často splývají. Na základě rozborů osmi vybraných filmů z různých období dějin dokumentárního filmu se snaží určit vliv technologického vývoje na rekonstrukční postupy, pokud takový vliv existuje. Proto filmy zde analyzované jsou na pomezí rekonstrukčního a reportážního dokumentu, a dokonce aktivně používají i prvky fikce.