Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "KALFUS, Pavel"

Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
  • Loutka ve filmu.
    Czech, Karel
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2014)
    Date of thesis defence: 2014-09-19
    V této práci se zabývám použitím loutek ve filmu, jejich opodstatněním a vymezením v něm a částečně se dotýkám stejného tématu i v jejich použití na divadle, a to jak v historickém kontextu, tak na základě vlastních zkušeností. Na uvedených příkladech vlastní tvorby reflektuji své vlastní rozdílné přístupy k loutce, měnící se na základě nabytých zkušeností.
  • Loutky v současnosti
    Zika, Mikoláš
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2015)
    Date of thesis defence: 2015-09-15
    V této bakalářské práci se budu zabývat současným loutkovým fenoménem vycházejícím z historické tradice loutkového divadla a loutky jako takové. Toto téma se pokusím ilustrovat pomocí reflexe svých vlastních projektů, které vznikaly během mého studia na DAMU. Na začátku v úvodu nastíním své pohnutky a směřování k objektovému divadlu a výběru tohoto tématu. V první části se zaměřím na původ a definici loutky, na stručnou historii a vybrané umělce, kteří mě inspirovali k tvorbě loutek. V druhé části budu chronologicky prezentovat svou vlastní tvorbu na jednotlivých příkladech, od prvních zkušeností až po současné projekty a dokládat je inspiračním materiálem. Budu na nich aplikovat vlastní vývoj v přemýšlení a přístupu k loutkovému divadlu a na základě posledních spoluprací se pokusím vysvětlit své budoucí ubíraní se dál.
  • Porovnání role a úlohy scénografa na jevištích ochotnických scén a nezávislých projektů v době ekonomické krize
    Kratochvíl, Jindřich
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2014)
    Date of thesis defence: 2014-09-19
    Diplomová práce se zamýšlí nad současným postavením jevištního výtvarníka a jeho rolí v rámci ochotnického a profesionálního divadla. Porovnává odlišný vztah ke scénografii (potažmo divadelní činnosti) ze strany amatérů a profesionálů. Podrobněji se věnuje historii vzniku Dobřichovické divadelní společnosti. V praktické části přibližuje mé konkrétní scénografické realizace pro ochotnické inscenace a profesionální nezávislou skupinu Lachende Bestien.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy