Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Košťál, Emil"

Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
  • 3 D snímání a vjem virtuálního prostoru při projekci
    Moulis, Ladislav
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-22
    Tato bakalářská práce pojednává o principu 3D snímání a vytváření iluze prostoru v projekci. Seznamuje čtenáře psychofyziologií prostorového vidění a technickými aspekty stereoskopického snímání a předvádění. Vysvětluje propojenost celého výrobního řetězce počínaje snímáním a stereoskopickou projekcí konče. Podává čtenáři přehled o dnes využívaných systémech v kinech, o pozitivech a negativech a nabízí jejich srovnání. Práce se podrobně věnuje experimentům, při kterých bylo nasnímáno několik modelových situací a na nichž se prokázaly či odhalily některé zákonitosti, které mohou být v další tvorbě užitečným vodítkem při přípravě natáčení stereoskopického snímku.
  • Korekce obrazu - primární a postprodukční
    Ptáčník, Jaroslav
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-09-17
    Primární korekce obrazu použitím filtrů, rozdělení filtrů (CTO, CTB) obecný přehled, primární korekce obrazu pomocí nastavení elektronické televizní kamery, blokové schéma zapojení jedné a více kamer do televizního řetězce, gamma korekce. Postprodukční barevné korekce, obecný přehled používaných systémů pro barevné korekce obrazu, historický vývoj systémů, přechod na nelineární systémy pro korekci obrazu, výhody nelineárního zpracování obrazu, bitová hloubka zpracování obrazu, Trojúhelník Mezinárodní komise pro osvětlování, trichromatičtí členitelé, nové elektronické filmové kamery, formáty záznamu, přechod na HDTV vysílání, kamery HDTV, stupně komprese dat MPEG II/RAW data, nové televizní kamery, Parametry CRT, LCD monitorů, korekce obrazu při živém vysílání.
  • Korekce televizního obrazu, prímarní a postprodukční
    Nagel, Reiner Johannes
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Date of thesis defence: 2008-09-18
    Práce se zabývá praktickým pohledem na možností korekce televizního obrazu v pruhběhu natáčení a v postprodukční fazi.
  • Technické aspekty snímání a záznamu obrazu v kinematografii
    Paluš, Radim
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-06-07
    Tato práce se zabývá současnou videotechnikou, praktickým testováním její kvality při porovnání několika typů videokamer, s normálním i vysokým rozlišením. Dále je zde uvedeno srovnání videotechniky s technologií digitálního intermediátu, s následným přehledem současné nejvyspělejší digitální technologie v oboru snímání a záznamu v kinematografii. Celý text je také provázen otazníkem, jestli je film stále tím nejkvalitnějším dostupným médiem a jestli je nahraditelný digitální technikou.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy