Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Kopecký, Pavel"

Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
  • Černý den
    Šléška, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-09-16
    Krátký bakalářský film mladého absolventa FAMU se minimalistickým obrazem dotýká tématu odcizené práce a sociální beznaděje dělníků v jedné slévárně; jejich čas je určován rytmem nekonečného koloběhu těžkého fyzického nasazení a nelidskou prázdnotou, která se po každé směně neúprosně dostavuje.
  • Efektové úpravy zvuku v audiovizuální tvorbě
    Novák, Martin
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Date of thesis defence: 2006-06-07
    Diplomová práce se zabývá využitím zvukových procesorů a efektů v audiovizuální tvorbě.
  • Hudební dramaturgie jako výrazový prostředek filmu
    Neubauer, Petr
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Date of thesis defence: 2008-10-08
    Ve své závěrečné magisterské teoretické práci se zaměřuji na úlohu filmové hudby jako jednoho ze základních výrazových prostředků filmu. Zabývám se problematikou hudební dramaturgie - koncepční i realizační činností skladatele, případně hudebního dramaturga - tedy tvůrčí prací s hudbou. Soustřeďuji se na hudbu v hraných filmech, snažím se postihnout základní funkce, které filmová hudba plní a uvést konkrétní názorné příklady využití této zvukové komponenty jako jedinečného a nenahraditelného prostředku filmové řeči. Práce se opírá převážně o vlastní empirické poznatky, vychází z rozborů filmů především americké produkce.
  • Jakoby se mě dotkla jakási předzvěst smrti
    Klusák, Martin
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-09-16
    Má práce na tomto filmu spočívala v komplexní tvorbě zvukové složky. Cílem bylo vytvořit zvukové hudební kompozici doprovázející vnitřní monolog.
  • Pojetí zvuku v českém sci-fi filmu
    Broum, Ivo
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-10-13
    Mnohá díla světové kinematografie s vědeckofantastickou tematikou vynikají novátorským a tvůrčím zpracováním zvukové a hudební složky. Témata jako život v budoucnosti, cesty do vesmíru, převratné vědecké objevy či střet s mimozemským životem poskytují nebývalý tvůrčí prostor. Tato práce se zabývá zvukovou složkou filmů se sci-fi námětem, natočenými na našem území. Analýza nejvýznamnějších děl podpořená ukázkami na přiloženém DVD má dokázat specifický přístup českých a československých tvůrců ke zvukové dramaturgii těchto filmů. Další prostor je věnován snaze o vysvětlení nejdůležitějších aspektů, které tento přístup ovlivnily: námět, technické podmínky, dobové nároky, ale i významné osobnosti.
  • Šumava
    Klouzová, Sandra
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-22
    Tato filmová esej sleduje vývoj v šumavském národním parku, zejména po blokádě na Ptačím potoce na jaře 2011.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy