Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "MESANY, Mario"

Now showing 1 - 20 of 22
Results Per Page
Sort Options
  • Flétnisté pedagogové na AMU v Praze
    Olšaníková, Nikola
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)
    Date of thesis defence: 2018-06-05
    Práce je přehledem informací o významných českých flétnistech, kteří pedagogicky působili na Hudební fakultě Akademie múzických umění v Praze (dále také „HAMU“) nebo na ní působí i dnes. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se obecně zabývá Akademií múzických umění v Praze (dále také „AMU“ nebo „Akademie“), zvláště jejím vznikem a historickým vývojem. Druhá kapitola s názvem Pedagogové flétnisté na AMU v Praze je stěžejní kapitolou této práce. Najdeme zde výčet jmen pedagogů s jejich životopisy a u nynějších pedagogů doplnění o jejich spojitosti s HAMU jakožto bývalou studentskou či nyní pracovně-pedagogickou institucí. Tato kapitola také představuje jejich významné žáky, kteří se uplatnili na významnějších pozicích předních českých či zahraničních orchestrů nebo se proslavili jako sólisté.
  • František Kramář a jeho Koncert pro flétnu a hoboj C dur op. 65
    Séquardtová, Julie
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-09-07
    František Vincenc Kramář je mnohdy neprávem opomíjený český klasicistní skladatel. Tato práce si klade za cíl představit jej v jeho celé umělecké šíři, nejen jako autora jednoho z nejhranějších koncertů pro klarinet. Práce se zabývá životem tohoto velkého skladatele, interpreta a učitele. Uvádí nás do tajů tehdejší umělecké doby, která byla silně závislá na štědrosti uměnímilovných šlechticů. Práce mapuje osud rodícího se skladatele od útlého dětství až po vytoužené a nesnadno získané hudební pozice, seznamuje čtenáře s početnou tvorbou děl a v neposlední řadě poskytuje harmonickou a formální analýzu Koncertu pro flétnu a hoboj C dur, op. 65. Z pohledu interpreta, především flétnisty a hobojisty, může tato práce sloužit ke snazšímu nastudování a správnému pochopení klasicistních opusů.
  • Přehled a studium flétnových etud
    Přecechtělová, Anna
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2021)
    Date of thesis defence: 2021-06-18
    Diplomová práce se zaměřuje na rozřazení flétnových etud. Tvoří základ vhodné příručky pro studenty i pedagogy. Po pečlivé analýze dostupného notového materiálu se zde uvádí dva systémy řazení etud. První je uspořádán podle stupňů obtížnosti od začátečníků, pokročilých až po studenty konzervatoří a vysokých škol. V každé úrovni jsou uvedeny odpovídající svazky flétnových etud a jejich autoři. Náplň druhého systému tvoří samotný charakter etud. V tomto oddílu se nachází technické a přednesové etudy. V závěru práce jsou blíže uvedeni evropští autoři flétnových etud z různých slohových obdobích. V diplomové práci je navržen jednoduchý způsob přehledu flétnových etud, v němž je možné si dohledat cvičení na základě svých individuálních potřeb a požadavků.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Příprava flétnisty na orchestrální konkurz
    Kadlec, Tim
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-06-25
    Tato bakalářská práce se podrobně zabývá systematickou přípravou k orchestrálnímu konkurzu na flétnu. Přibližuje problematiku vyhledávání konkurzů, přípravy všech potřebných dokumentů souvisejících s přihláškou, studia vybraných orchestrálních partů a metody potlačení stresu při konkurzu. Práce by měla být pokusem o návod, jak se ke konkurzu řádně připravit a úspěšně jej vykonat.
  • Psychologie hudebního výkonu
    Hajná, Štěpánka
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2021)
    Date of thesis defence: 2021-06-14
    Diplomová práce je zaměřena na problematiku hudebního výkonu z psychologického pohledu. Tento pohled je v práci pojat zeširoka a zahrnuje veškeré náležitosti, které nás v souvislosti s hudebním vystupováním mohou napadnout a pomoci nám cítit se na pódiu jako doma. Zohledňuje variabilitu lidského myšlení i povah, jež potřebují odlišný způsob profesního vedení. Nezapomíná na zdůraznění mnohých, často opomíjených prohřešků, s nimiž se odmalička můžeme setkat jak ve vlastní interpretaci, tak v samotném životě. Dozvíme se, jak správně cvičit, připravit se na vystoupení, jak být správně motivovaní a nikoliv hudebně frustrovaní, co všechno má na naši interpretaci vliv a především, jak se zbavit trémy, jež naši interpretaci mnohdy zbytečně hatí. Práce nabízí také návrhy řešení na rozličné situace, se kterými jsme ve svém hudebním životě konfrontováni. Primární důraz je ovšem kladen na celkové pochopení významu hudby, jejího smyslu v našem životě a sebereflexi každého z nás, jež je v otázce interpretace naprosto klíčová.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy