Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "MUSILOVÁ, Helena"

Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
  • Camera Obscura v současném umění
    Kašparová, Adéla
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)
    Date of thesis defence: 2012-09-18
    Tato práce se zabývá jevem využívání camery obscury v současném umění. Zamýšlí se nad příčinami a motivacemi, které v dnešním světě digitálních technologií k práci s historickým fenoménem vedou. Dále uvádí jednotlivé autory používající cameru obscuru. Nejde o vyčerpávající výčet, pro výběr umělců je určující nastínění nejzajímavějších tendencí.
  • Fotografie a trh s uměním
    Loucaides, Andreas
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Date of thesis defence: 2013-10-11
    Hlavním cílem mé diplomové práce bude snaha popsat trh s uměním a zejména pozici fotografie v něm. Kdy se fotografie stala součástí trhu s uměním a proč? Je vstup fotografie na trh s uměním důvod pro změnu fotografického diskurzu a dále je tato skutečnost sama o sobě schopná ovlivnit estetiku fotografie? Jak byla fotografie ovlivněna vizuálně, tematicky a navíc jak byl ovlivněn i způsob vystavení fotografického obrazu? Je pravdivé tvrzení, že čím větší fotografie tím větší její umělecká hodnota? "Umění je o životě, trh s uměním je o penězích" řekl Damien Hirst. Je tomu tak? Možná jde v umění jen o peníze jen v dnešní době. Stalo se to, že se trh s uměním a umění sjednotili? Výše uvedené otázky jsou některé z prvků, které budou konstituovat výzkum mé diplomové práce.
  • Kurt Kren
    Procházka, Fraňo
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)
    Date of thesis defence: 2014-09-10
    Vo svojej teoretickej bakalárskej práci sa zaoberám tvorbou Kurta Krena. Píšem o ňom ako o fotografovi, ktorý využíval film na prezentáciu fotografií. V prvej polovici priblížim jeho život a tvorbu, v druhej polovici rozoberiem niektoré z jeho filmov.
  • Lee Miller surealizmus, telo, zobrazenie smrti
    Kubinová, Mária
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)
    Date of thesis defence: 2012-06-04
    V mojej práci sa zaoberám tvorbou Lee Miller, najmä prác venujúcim sa zobrazeniu smrti so surealistickými prvkami a dôrazom na telo. Cez metodiku 'Čítania obrazu' anlyzujem fotografiu Mŕtveho SS dozorcu v kanáli a Zasamovraždenej dcéry starostu Lipska.
  • Pornographic art
    Schacht, Nina Agerholm
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)
    Date of thesis defence: 2014-06-02
    A comparement of art and pornography from a theoretical and philosofical point of view.
  • The contemporary camera
    Barlas, Kaya
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)
    Date of thesis defence: 2015-09-18
    Photgraphical behaviour and technology Was photography an old dream? Would the caveman that drew the bulls, use a camera, or a brush if he was given a choice and a sudden understanding of their functions without affecting his destined hunt, or the story he was to tell. That depends on the story or the hunt. Extended, what matters is not what people photograph, but that they photograph. Photography is both a human behaviour and a technology. Its development and how it changes our collective cognition, will be determined by how technology will advance; and how people use it currently, what the demand in technology was, is and will be.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy