Browsing by referee "Macák, Jiří"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
- Absolventský film: PoušťJanda, Marek(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-10-10Příběh inspirovaný knihou "Malý princ" a životem spisovatele téže knihy Antoinem de Saint-Exupérym.
- Kameraman Miroslav OndříčekŠnuderl, Gašper(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-10-08Volné rozhovory o díle, tvorbě a životních situacích s Miroslavem Ondříčkem
- Malé lžiŠnuderl, Gašper(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-10-08drama tri generace muzu, deda, otce a syna a lzi v jejich vztazich
- Natáčení hraných scén v reálných interierech a exterierechLászló, György István(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-09-19Práce se zabývá praktickým pohledem na teoretický problém. Kameraman při práci vždy čelí teoretickým problémům, a řeší je praktickým způsobem. Natáčení je čas, kdy veškerá teoretická příprava a vnitřní potřeba vyjádřit se obrazem musí být převedeny do praxe za působení nejrůznějších vnějších vlivů (časových, finančních i jiných). V následujícím textu jsem se snažil zjistit, co ?Natáčení hraných scén v reálných interiérech a exteriérech? znamenalo pro kameramana Jaromíra Šofra při natáčení filmu ?Obsluhoval jsem anglického krále? v režii Jiřího Menzela.
- Pohyb kamery v prostoru snímané scényHubač, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-09-17Zamyšlení nad pohybem kamery v prostoru snímané scény na základě Bergsonových tezích o pohybu. Zpracování historických souvislostí a souhrn základních pohybů kamery společně s jejich vnímáním a působením na diváka. Analýza filmu Františka Vláčila Markéta Lazarová při níž byly uplatněny získané poznatky o pohybu kamery z teoretické části.
- pohyb kamery v prostoru snímané scényVančura, Vojtěch(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-09-17Ve své práci bych se chtěl zaměřit na prostředky umožňující pohyb kamery a na pohyb kamery jako vyjadřovací prostředek.
- Snímání ruční kamerouHyksa, Lukáš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-10-12Práce pojednává o snímání ruční kamerou jako výrazovém prostředku v kinematografii. Část textu je rovněž věnována historickému a technickému vývoji snímání ruční kamerou. Na konkrétních příkladech filmů je popsán způsob používání ruční kamery z hlediska dramaturgické stavby filmového díla.
- Světelná návaznost scén natáčených v interiéru se scénami v exteriéruPolčák, Martin(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Date of thesis defence: 2006-09-20Práce se zabývá problematikou světelné návaznosti scén natáčených v atelieru a exterieru, které na sebe bezprostředně navazují a kdy je cílem udržet mezi nimi kontinuální vztah charakterem nasvícení.