Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Malimánek, Karel"

Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
  • Jan Nosek: Magisterský koncert
    Nosek, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-06-08
  • Kovařík L.: Bakalářský koncert
    Kovařík, Lubomír
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-06-06
  • Moťka L: Magisterský koncert
    Moťka, Lukáš
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-01
  • Petra Žáková: Bakalářský koncert
    Žáková, Petra
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-06-07
  • Václav Trojan: Koncert pro trubku a orchestr
    Kovařík, Lubomír
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-06-06
    Tématem této práce je Concertino pro trubku a orchestr českého skladatele 20. století Václava Trojana (1907 ? 1983), který se proslavil především komponováním filmové hudby. Concertino náleží do druhého proudu jeho tvorby (artificiální hudba), který je sice méně známý, ale o to zajímavější. V první části práce se snažím představit Václava Trojana v jeho uměleckém a životním vývoji a proniknout do jeho kompozičního stylu. Druhá polovina je věnována Concertinu, zaměřuji se především na okolnosti jeho vzniku, jeho formální a tektonickou výstavbu i hudební charakter.
  • Výuka hry na trombon v ZUŠ
    Žáková, Petra
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-06-07
    Ve své práci se zaměřuji na dnešní možnosti při výuce hry na trombon v ZUŠ. V první kapitole věnuji pozornost vývoji výuky hudby se zaměřením na výuku trombonu od jeho vlastního vzniku. Ve druhé kapitole popisuji cíle výuky, metodiku hry a nezbytnou osobnost učitele. Ve třetí kapitole uvádím nejužívanější trombonovou literaturu v Čechách. Práce je zaměřena na postup práce hudebního pedagoga při výuce hry na trombon.
  • Výuka trombonové hry na českých a moravských konzervatořích od 2. pol. 20. století do současnosti.
    Nosek, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-06-08
    V této práci se zaměřuji na výuku trombonu na konzervatořích v České republice. Ve stručnosti zmiňuji historii jednotlivých škol a vyjmenovávám pedagogy trombonu, kteří zde působili. Hlavním přínosem této práce by mělo být zachycení současného stavu výuky trombonu ? představením kantorů konzervatoří a jejich odpověďmi na dotazník, který jsem pro tuto práci vytvořil. V tomto přehledu lze zachytit jak styčné body 0F02FE1180 tak pestrost výuky trombonu na dnešních konzervatořích.
  • Vznik, historie a spolubráce mezi trombónovou třídouJAMU a AMU
    Moťka, Lukáš
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-01
    Tato diplomová práce pojednává o vzniku a historii oboru hra trombon na českých hudebních vysokých školách, Janáčkově akademii múzických umění v Brně a Akademii múzických umění v Praze. Práce se snaží o poskládání kompletní mozaiky akademické trombónové éry: každý pedagog daného oboru je představen krátkým medailonem o svém životě a práci, a to v chronologické návaznosti působení jednotlivých pedagogů od počátků oboru do současnosti. Kromě toho práce ukazuje prostřednictvím osobní korespondence na spolupráci mezi dvěma profesory oboru hry na trombon Lubomírem Klučarem z JAMU a Miloslavem Hejdou z AMU, kteří tak vlastně představují "brněnskou" a "pražskou" trombónovou třídu a vztah mezi nimi. Práce také předkládá úplný výčet absolventů obou trombónových škol.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy