Browsing by referee "Mathé, Ivo"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- Budování značky v oblasti kulturyOttová, Michaela(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-06-05Práce reflektuje možnosti využití komerčních principů marketingu v oblasti české nemasové kultury. Podává základní informace o způsobech budování značky a image kulturních subjektů, možnostech jejich využití a rizicích vznikajících v případech zanedbávání péče o obraz a odlišnost subjektu. Poukazuje na důležitost značky a její image nejen na poli komerčního trhu, ale také v kulturní a umělecké oblasti. Ukazuje, že značkou nemusí být pouze firma, ale mohou jí být také osobnosti a umělci. Pojednává o specifikách kultury, její výdělečné oblasti a neziskovém sektoru. Zabývá se příkladem české multižánrové progresivní scény ? divadlem Archa. Vysvětluje přínosy kultury pro rozvoj ekonomiky a pro společnost jako takovou. Hovoří o komunikaci, ?poselství? a úloze kulturních subjektů směrem k veřejnosti.
- Marketing divadlaSulženko, Jiří(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-03-31Tato práce by neměla být marketingovou příručkou, návodem, jak dělat "dobrý divadelní marketig". Jejím cílem je pohlédnout za základní marketingové kategorie směrem k trendům, současnému vývoji, a to jak v technikách marketingové komunikace, tak v trendech diváckých preferencí a životního stylu diváků. Měla by tak pomoci lépe pochopit změny, které se za posledních několik let v oblasti marketingu udály. A zároveň shrnout zásadní témata marketingu a marketingové praxe.
- Postavení audiovizuálního průmyslu v ekonomickém systému České republikyČermák, Filip(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-10-06Diplomová práce se zabývá vymezením absolutního a relativního postavení audi?ovizuálního (filmového) průmyslu v ekonomickém systému České republiky a jeho vývojem ve sledovaném období ve dvou oblastech ? celkový výstup eko-nomického systému a spotřebovávané výrobní faktory. Porovnáním podílu filmo?vého průmyslu na těchto dvou veličinách je možné odvodit jeho obecnou ekono?mickou efektivitu. Určení postavení filmového průmyslu v českém hospodářství je uvedeno explikací k němu potřebných základních ekonomických pojmů, teore?tických východisek a použitých postupů. V její druhé části jsou zkoumány faktory, u kterých lze předpokládat vliv na toto postavení, ve srovnání s jeho skutečným vývojem. V poslední, závěrečné části této diplomové práce jsou navržena opatření, která by mohla zlepšit postavení filmového průmyslu v hospodářství České republiky a pomoci překonat jeho sou?časnou krizi ? zavedení fiskálních pobídek a úprava fungování Státního fondu České republiky pro podporu a rozvoj české kinematografie a zdrojů jeho finan?cování.
- Prezentace kultury v České televizi se zvláštním zaměřením na pořad Divadlo žije!Polák, Ondřej(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2006)Date of thesis defence: 2006-09-13