Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Myslík, Jiří"

Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
  • Hybridní technologie výroby filmové kopie
    Cabalka, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Date of thesis defence: 2008-09-18
    Práce se zabývá procesem digitálního intermediátu, popisuje základní technologické kroky a jejich přínos pro filmovou výrobu
  • Kameraman Vladimír Holomek
    Souček, Daniel
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-06-04
    život a dílo Vladimíra Holomka
  • Kvalitativní parametry digitálního obrazu a jejich ovlivnění v procesu snímání
    Lněnička, Aleš
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-22
    Práce se zabývá příčinami zhoršení přenosu informací o snímaném obrazu.
  • Ostrost a neostrost zobrazení jeko jev i výrazový prostředek
    Milota, Lukáš
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-09-19
    Ostrost a neostrost je jedním ze základních vyjadřovacích prostředků filmu i fotografie. U filmu je navíc tento prostředek rozšířen o možnosti proměny během trvání záběru a s pohybem v obraze. Jeho ovládnutí je do jisté míry dílem citu, či talentu, nelze ho však využít bez základních technických znalostí.
  • Pokus
    Štulić, Darko
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-10-08
    Psychologická analýza sexuálního experimentu.
  • Snímání více kamerami ve filmu a v televizi
    Skriečka, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-22
    Cílem této práce je zmapovat situace, ve kterých lze při natáčení použít více než jednu kameru. Vtomto textu bych chtěl upozornit na fakt, že natáčení více kamerami není jen doménou televizní obrazovky, a že kromě úspory času, může přinést novou kvalitu i do jiných kinematografických děl, jako jsou celovečerní hraný film, nebo dokumentární film. Největší prostor bude věnován hrané tvorbě, a to jak seriálové, tak i celovečerní.
  • Triky, využití v hraném filmu
    Šmíd, Zbyněk
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Date of thesis defence: 2006-09-20
    Rozbor a porovnání obrazu malířského s obrazem filmovým.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy