Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "NEKVASIL, Miloslav"

Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
  • Don Giovanni - historie díla,jeho vznik a interpretace opery ve 20.století
    Lieberzeit, Michal
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2014)
    Date of thesis defence: 2014-06-02
    Práce "Don Giovanni - historie díla, jeho vznik a interpretace ve 20. století", zpracovává kompletní vývoj opery a zamýšlí se nad inscenačním pojetím opery ve 20. Století. V magisterské práci čtenář najde stručný rozbor opery a její literární obsah. Dále informace o autorech a okolnostech vzniku opery. Dále v přílohách obsazení jednotlivých premiér, obrazy a fotografie z prováděných představení na scéně Národního divadla v Praze a jiných světových operních scén.
  • Operní tvorba Jiřího Pauera a inscenační řešení opery "Žvanivej slimejš"
    Lieberzeit, Michal
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2012)
    Date of thesis defence: 2012-06-04
    Práce "Operní tvorba Jiřího Pauera s inscenačním řešením opery Žvanivý slimejš", zpracovává kompletní operní tvorbu Jiřího Pauera a zamýšlí se nad inscenačním pojetím opery Žvanivej slimejš, která je v práci podrobně rozebrána a zpracována v originálním pojetí Michala Lieberzeita. V bakalářské práci čtenář najde stručný rozbor každé opery a její literární obsah. Dále v přílohách obsazení jednotlivých premiér a fotografie z prováděných oper na scéně Národního divadla v Praze.
  • Romeo a Julie W.Shakespeara ve zpracování Jiřího Antonína Bendy a Charlese Gounoda
    Beneš, Dominik
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2012)
    Date of thesis defence: 2012-09-03
    Smyslem mé diplomové práce je prezentace a obhájení absolventského výkonu na konci dvouletého magisterského studia na Akademii múzických umění a má tak završit celé pětileté studium oboru operní režie na vasoké umělecké škole. Polemizaci nad výběrem titulu pro svou absolventskou inscenaci, popisu realizace projektu, půvoního záměru a konečného vyznění celého projektu, předchází začlenění díla Jiřího Antonína Bendy do historických souvislostí. Ve své práci se podrobně věnuji rozboru právě Bendova singspielu. Hodnotím dílo z klasicisního a současného pohledu. Srovnávám Shakespearovu předlohu s Gotterovým zpracováním. V neposlední řadě odkazuji k mistrnému hudebnímu zpracování Antonína Bendy.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy