Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "OSTROUCHOV, Petr"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • Pronikání nezávislé hudební scény do soundtracků audiovizuálních děl a jeho ekonomické implikace
    Čajčík, David
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-09-14
    Práce se zabývá́ problematikou užití archivní i původní hudby v audiovizuálních dílech z producentského pohledu, a to zejména z hlediska kontrastu angažování umělců z nezávislé scény proti oslovení komerčních, zvedených umělců. Toto práce diskutuje zejména v kontextu české audiovizuální produkce s přihlédnutím k zahraniční praxi. Práce dále nastiňuje problematiku kolektivní správy autorských práv, synchronizačních výjimek, obvyklých cen za licence a vypořádávání se s tímto systémem za účelem plnohodnotné distribuce audiovizuálního díla. Dále práce definuje koncept nezávislé hudební scény, popisuje její situaci v Česku, a na modelových příkladech filmu Kobry a užovky a seriálu Semestr, ke kterým vznikly i rozhovory s jejich tvůrci, osvětluje některé další výhody plynoucí ze spolupráce s nezávislou hudební scénou pro filmové tvůrce.
  • Výběr z audiovizuální tvorby na české hudební scéně po roce 2000
    Kraslová, Vendula
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Date of thesis defence: 2013-10-10
    Diplomová práce ?Výběr z audiovizuální tvorby na české hudební scéně? se zabývá vizuální prezentací na poli elektronické hudby a pódiovou audiovizuální tvorbou hudebních skupin. První část textu se věnuje VJingu, jeho vzniku, historickému zasazení a kontextu. Dále řeší jeho postavení a vymezení na umělecké scéně, vyjadřovací postupy a výrazové prostředky. Druhá část práce popisuje tři zásadní české interprety, kteří se věnují po celou dobu svého působení konceptuální pódiové audiovizuální prezentaci. V textu je rovněž představena Přehlídka animovaného filmu v Olomouci a Akropolis Multimediale jakožto dvě zásadní platformy zabývající se živou animací. Závěr pak nabízí náhled do finanční a právní problematiky obou témat a obsahuje analýzu výsledků průzkumu o vztahu hudebních skupin k pódiové prezentaci.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy