Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "PECÁK, Josef"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • Black and White Cinematography in the Digital Era
    Burgos Barbosa da Silva, Guilherme
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)
    Date of thesis defence: 2017-06-07
    I want to understand why B&W filmmaking is appearing as an artistic form in contemporary times, and how these films are being made technically. To explore the technology currently being used, I will create a test and examine results of the same scene filmed with RED color, RED bw, ARRI color, ARRI bw and Double X. I plan to analyze raw images for comparign first characteristics, then apply color grading to get final b&w results.
  • The Examination Of The Creative Potential Of Cinema Lenses
    Bruges, Leo
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)
    Date of thesis defence: 2020-09-24
    Tato diplomová práce zkoumá otázku, jak si současní kameramani a kameramanky vybírají objektivy pro natáčení svých filmů na základě stanovených kritérií, znalostech a zkušenostech s danými objektivity a taktéž jejich testování. Tato práce zkoumá objektiv z technického hlediska, sleduje, jak pracuje se světlem, jaké má parametry, vlastnosti a nedostatky, aby bylo možno lépe pochopit, jak lze určit jeho kreativní použití. Výsledky této práce vycházejí z rozhovorů se třemi kameramany s důrazem na nejnovější filmy, na kterých pracovali: Lawrence Sher (Joker, 2019), César Charlone (Dva papežové, 2019) a Vladimír Smutný (Nabarvené ptáče, 2019). Rozhovory zkoumají kameramanův pracovní postup a proces při práci na konkrétních filmech a poskytují srovnání mezi jejich stylem, uměleckými rozhodnutími a dnešními trendy, které jsou ovlivněny pokračujícím vývojem technologie objektivů a kamer. Tato práce ukazuje, že moderní kameramani mají své vlastní způsoby chápání a používání objektivů a že též reflektují takzvanou „psychologii“ objektivů. Tento koncept stojí na myšlence, že vhodně zvolené snímání umožňuje divákům, aby se naladili na vnitřní svět postav a zároveň sledovali jejich příběh.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy