Browsing by referee "PREKOP, Rudolf"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- Paul GrahamAdámek, Matěj(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Date of thesis defence: 2012-09-18Za námět svojí bakalářské diplomové práce jsem si zvolil tvorbu anglického fotografa Paula Grahama žíjícího v současnosti ve Spojených státech Amerických. Hlavními zdroji bude nejspíš internet a odborná literatura. Do mého konceptu chci zakomponovat fotografie od tvůrců, kteří se k práci Paula Grahama nějakým způsobem váží. Zároveň bude má práce doplněna i jednotlivými ukázkami z Grahamova portfolia.
- Performance a medium fotografie. 60.- 80. léta v ČeskoslovenskuMertová, Alexandra(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Date of thesis defence: 2013-09-09Tato bakalářská práce je teoretickou studií na téma performance ve vztahu k médiu fotografie 60. až 80. let v Československu. V první části práce se věnuji médiu fotografie, fotografickému záznamu performance a objasnění pojmu performance. Dále okrajově nastiňuji historický kontext performančního umění a vysvětluji pojmy happening, event a performance, přičemž uvádím příklady některých světových, ale převážně československých umělců - performerů. Jádrem práce je vytvoření typologie ve vztahu performance a fotografie, tedy jeho rozdělení na dokumentační fotografii, inscenovanou fotografii performance a fotografii performance, která je využitá v multimediálním díle. Dále představuji pojmy autorská fotografie a fotografie autorizovaná a neautorizovaná. Tuto typologii přístupů k médiu fotografie jsem vypracovala na základě osobních rozhovorů, které z hlediska své práce považuji za klíčové.
- What To Do With PhotographyVindiš, Tadej(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Date of thesis defence: 2013-09-09Dealing with different aspects of photography. How photography changed its role through time and why had it now became one of main means of expression for contemporary society? Is it being overused? Photography is highly unique, it simultaneously established itself in the domains of science and art and commerce, without being strictly attached or had directly came from any of them. Why is it that photography in its original sense seems limited by itself? Do we understand it differently or is it that photography is now more alive than ever?