Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Pilátová, Jana"

Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
  • Divadlo a šílenství (Blázen jako dramatický obraz a jako sociální role)
    Bárta, Vojtěch
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-09-14
    Magisterská diplomová práce Divadlo a šílenství ? Blázen jako dramatický obraz a sociální role zkoumá proměnlivé podoby obrazu Blázna v divadle a dramatu západní kultury, od antiky až po moderní dobu ve vztahu k širšímu společenskému a kulturnímu kontextu. Neklade si za cíl úplnost výzkumu, spíše se zajímá o vybrané kapitoly z divadelní tradice, jež částečně souvisejí i s dosavadní tvůrčí činností, především s dramaturgií inscenace hry Johna Webstera Vévodkyně z Amalfi ve školním divadle Disk. Práce se snaží o hledání a uvědomění kořenů archetypálního obrazu, jenž stojí na počátku divadelní tvorby a může představovat její zdroj i ohrožení. Popsáním tohoto obrazu se jej snaží naplnit a přesáhnout.
  • GŁOS I RUCH
    Jawor, Maja
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-11-05
    Niniejsza praca stanowi refleksję nad problematyką techniki i twórczości aktorskiej na podstawie moich doświadczeń wypływających z procesu pracy w Akademii Praktyk Teatralnych ?Gardzienice? oraz w teatralnym studio Farma v jeskyni w czasie prób do przedstawienia Sclavi / Emigrantova Pĺseň.
  • Herní improvizace lidí s těžkým zrakovým postižením
    Laňková, Renata
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-14
    Ve své diplomové práci jsem psala o herních improvizacích lidí s v letech 2007 až 2008, jehož historii a náplni se věnuji v první části práce zrakovým postižením. Tyto improvizace se konaly v rámci divadelního kurzu těžkým Uvádím zde problematiku zrakového handicapu, jeho psychický dopad na osobnost. Druhá část práce je zaměřena na samotné aktéry s jejich specifickými potřebami, verbální a pohybové improvizace. Na závěr jsem reflektovala práci skupiny a popsala zkušenosti, které jsem z této dlouhodobé činnosti získala jakz pozice člena souboru, tak i sociálního pracovníka.
  • Studium vzniku autorského představení.
    Čechová, Miroslava
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2007)
    Date of thesis defence: 2007-09-13
    Tato práce se zabývá analýzou tvůrčího procesu v autorském představení. Jako praktický příklad uvádím rozbor vlastních autorských představení Mimi a Lord; Sbohem, Tourniére; Hlas Anne Frankové a jejich postupný vývoj od prvotních impulsů, přes konkrétní zkoušení až k premiéře.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy