Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Pinkas, Martin"

Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
  • Jan Zázvůrek_:_Hudební nahrávka
    Zázvůrek, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-06-09
    Nahrávka alba skupiny All Star Refjúdží Band pod vedením Michaela Romanyshyna, žánrově zařaditelná do kolonky world music. Písně v sobě obashují vlivy americké, české, kurdské, čínské, gruzínské, maďarské a švýcarské kultury.
  • Jindřich Kravařík: Hudební nahrávka
    Kravařík, Jindřich
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-06-09
    Hudební nahrávka vokálního uskupení Queentet
  • Michal Hodan: Hudební nahrávka
    Hodan, Michal
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-06-01
    Profilvé CD Marie Kozákové Výběr 8 židovských písní Zdeněk Šesták - Co to zvoní, co to cinká - Výběr Jiří Doubek - Na sukýnky Marek Kopelent - Černé a bílé slzy
  • Umělecké aspekty dynamických úprav signálu v hudebních nahrávkách
    Kravařík, Jindřich
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-06-09
    Práce se zabývá dopady dynamických úprav signálu na výsledný vjem. Diskutuje problematiku potřebného dynamického rozsahu nahrávek podle typu hudby a vzhledem k souboji potřeb daného zaznamenávaného díla a vlastností, které zaručují kvalitní reprodukci nahrávky v reálných poslechových podmínkách.
  • Úvod do problematiky nahrávání v autentických akustických prostorách
    Stratílek, Jakub
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-06-01
    Tato písemná práce monitoruje jednotlivá specifika vzniku zvukových nahrávek mimo nahrávací studio, tedy v autentických prostorách koncertních sálů, zámků, klášterů, chrámů apod. Jsou zde uvedeny hlavní argumenty na obhájení a osvětlení tohoto způsobu práce, dále jaký je vztah nahrávané hudby k akustickému prostoru, hlavní kritéria pro hodnocení prostoru a jeho působení na interpreta včetně estetických hledisek. Popsány jsou také podstatné zásady pro výběr autentického prostoru vzhledem k nahrávané hudbě a jejímu slohovému období. Kapitola o technickém vybavení demonstruje hlavní rozdíly vybavení klasického nahrávacího studia a nahrávání mimo studio z pohledu záznamu, filosofie mixáže i použití směrových charakteristik mikrofonů. Na základě těchto odlišností poté práce upozorňuje na důležitost přípravy před natáčením, na otázky ohledně improvozované zvukové režie a v závěru se věnuje problematice rušivého hluku z okolí.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy