Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Pospiszyl, Tomáš"

Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
  • Hranice ghetta
    Ludvíková, Hana
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-09
    Dokumentární film je syntézou materiálu nasbíraného za poslední dva roky v rámci mého projektu se skupinkou převážně romských dětí z dětského domova. Moje snaha byla vytvořit plastický obraz o dětech, které se identifikují se svým ideálem - představou o ghettu plném černochů, kde lidé tančí a zpívají na ulici a zároveň mají mezi sebou pevná pouta a podporu, přičemž tato identifikace je pro děti jedním ze způsobů, jak se vyrovnávají s absencí rodinných vztahů, ale také se svým romským původem.
  • Mediální fasáda
    Polverini, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Date of thesis defence: 2009-10-06
    Budu se zabývat případy, kdy obrazová tvorba současných vizuálních umělců je ve městě na fasádě budov představována tak dlouho a takovým způsobem, že se na čas stane součástí architektury budovy samotné a začne ovlivňovat prostředím, ve kterém se nachází.
  • Pohyby čtení
    Švarcová, Barbora
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-19
    Ve své bakalářské práci na základě několika případových studií zkoumám vztah textu a pohyblivého obrazu v uměleckém kontextu. Zajímá mě proměnlivost recepce těchto dvou médií a jejich vzájemné ovlivňování. Zároveň se snažím dopátrat motivací současných umělců využívajících principu ?textu v textu?. Jelikož jde o díla vytvořená v posledních zhruba deseti letech, zasazuji je do aktuálního společenského diskurzu. To znamená, že podnikám menší exkurzy i do neumělecké sféry, kde se princip zdvojení médií též hojně využívá. Ty potom slouží jako pomocné orientační body v analýzách jednotlivých děl. Zajímá mě tedy ne jen otázka nestandardních podmínek čtení, ale stejnou měrou i ideologické podhoubí tohoto principu.
  • Sklo vyteklo z prasklé vany (a zapálilo sklárnu)
    Krejčová, Kateřina
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, )
    Hudební a videoperformance v délce 20 min. inspirovaná severočeskými sklárnami ve spolupráci s hudebnicí Lenkou Morávkovou.
  • Tři umělecké apropriace amerického populárního filmu
    Kohout, Martin
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-09-17
    Tématem této bakalářské práce je rozbor tří vybraných děl jakožto příkladů umělecké apropriace amerických populárních filmů.
  • Vlasy (2009-2011), Kůže (2011), Pověděli jim o ptákách (2011), Blau Peru, 1970 (2010)
    Moralesová, Alexandra
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-19
    Soubor video-filmů a jedné performance, které jsou remediací filmu videem. Tématem všech prací je způsob percepce, rušení strategie čtení filmu.
  • Vzájemné působení street artu a fotografie.
    Kořenková, Silvie
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-20
    Bakalářská práce zastupuje téma ?Vzájemné působení street artu a fotografie.? Definuji street art a jeho historii, se zaměřením převážně na současnou, evropskou street artovou scénu. Představuji street art jako formu vyjádření s ohledem na jeho postavení v současném umění. Zajímám se otázkou postavení a využití fotografie v tomto hnutí. Fotografii jsem rozdělila do tří kategorií podle technické a vizuální podoby fotografie ve street artu, s ohledem na zástupné autory. Zaměřuji se na tvorbu a přínos autorů, jakou mají pro street art. Kladu si za cíl zjistit, zda jako fotografka mohu uspět ve street artu s čistou fotografií, tak aby nezanikla v městském prostředí. Je fotografie dostatečně silné médium, pomocí kterého lze vyjádřit svoji výpověď v městském interiéru?

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy