Browsing by referee "Pospiszyl, Tomáš"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
- Hranice ghettaLudvíková, Hana(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-09Dokumentární film je syntézou materiálu nasbíraného za poslední dva roky v rámci mého projektu se skupinkou převážně romských dětí z dětského domova. Moje snaha byla vytvořit plastický obraz o dětech, které se identifikují se svým ideálem - představou o ghettu plném černochů, kde lidé tančí a zpívají na ulici a zároveň mají mezi sebou pevná pouta a podporu, přičemž tato identifikace je pro děti jedním ze způsobů, jak se vyrovnávají s absencí rodinných vztahů, ale také se svým romským původem.
- Mediální fasádaPolverini, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-10-06Budu se zabývat případy, kdy obrazová tvorba současných vizuálních umělců je ve městě na fasádě budov představována tak dlouho a takovým způsobem, že se na čas stane součástí architektury budovy samotné a začne ovlivňovat prostředím, ve kterém se nachází.
- Pohyby čteníŠvarcová, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-19Ve své bakalářské práci na základě několika případových studií zkoumám vztah textu a pohyblivého obrazu v uměleckém kontextu. Zajímá mě proměnlivost recepce těchto dvou médií a jejich vzájemné ovlivňování. Zároveň se snažím dopátrat motivací současných umělců využívajících principu ?textu v textu?. Jelikož jde o díla vytvořená v posledních zhruba deseti letech, zasazuji je do aktuálního společenského diskurzu. To znamená, že podnikám menší exkurzy i do neumělecké sféry, kde se princip zdvojení médií též hojně využívá. Ty potom slouží jako pomocné orientační body v analýzách jednotlivých děl. Zajímá mě tedy ne jen otázka nestandardních podmínek čtení, ale stejnou měrou i ideologické podhoubí tohoto principu.
- Sklo vyteklo z prasklé vany (a zapálilo sklárnu)Krejčová, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, )Hudební a videoperformance v délce 20 min. inspirovaná severočeskými sklárnami ve spolupráci s hudebnicí Lenkou Morávkovou.
- Tři umělecké apropriace amerického populárního filmuKohout, Martin(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Date of thesis defence: 2010-09-17Tématem této bakalářské práce je rozbor tří vybraných děl jakožto příkladů umělecké apropriace amerických populárních filmů.
- Vlasy (2009-2011), Kůže (2011), Pověděli jim o ptákách (2011), Blau Peru, 1970 (2010)Moralesová, Alexandra(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-19Soubor video-filmů a jedné performance, které jsou remediací filmu videem. Tématem všech prací je způsob percepce, rušení strategie čtení filmu.
- Vzájemné působení street artu a fotografie.Kořenková, Silvie(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-20Bakalářská práce zastupuje téma ?Vzájemné působení street artu a fotografie.? Definuji street art a jeho historii, se zaměřením převážně na současnou, evropskou street artovou scénu. Představuji street art jako formu vyjádření s ohledem na jeho postavení v současném umění. Zajímám se otázkou postavení a využití fotografie v tomto hnutí. Fotografii jsem rozdělila do tří kategorií podle technické a vizuální podoby fotografie ve street artu, s ohledem na zástupné autory. Zaměřuji se na tvorbu a přínos autorů, jakou mají pro street art. Kladu si za cíl zjistit, zda jako fotografka mohu uspět ve street artu s čistou fotografií, tak aby nezanikla v městském prostředí. Je fotografie dostatečně silné médium, pomocí kterého lze vyjádřit svoji výpověď v městském interiéru?