Browsing by referee "Rybář, Jaroslav"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- Habilitační řízení MgA. Sylvie Stejskalová, Ph.D.Stejskalová, Sylvie(2019)Date of thesis defence: 2019-12-05
- Klavírní Janáček před mikrofonemGablas, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-06-01Tato bakalářská práce analyzuje a srovnává nahrávky Janáčkova klavírního díla z hlediska interpretace a hudebního zvuku. Předkládány jsou nahrávky předních českých klavírních virtuózů druhé poloviny 20. století, a soudobé záznamy nastupující generace klavíristů.
- Srovnání práce hudebního režiséra vážné a současné populární hudbyTomeš, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-05-29V této práci se zabývám rolí hudebního režiséra v procesu pořizování hudebního snímku. Především se zamýšlím nad postupem práce při nahrávání hudby dvou odlišných oblastí současného hudebního světa a to tzv. vážné hudby a současné populární hudby a z nich plynoucí podmínky a zvyklosti práce hudebního režiséra. Nekladu si za cíl nějak striktně vymezit hranici mezi těmito dvěma oblastmi, která dle mého názoru ani není nijak pevně stanovitelná, jen se zamýšlím a všímám si některých výrazných odlišností v přístupu k pořizování nahrávky a také se zamýšlím nad rolí hudebního režiséra jako takové.
- Studijní práce v nahrávacím studiuTomeš, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-05-29
- Studijní práce v nahrávacím studiuGablas, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-06-01
- Vztah metrické a ametrické plochy v koncertantních skladbáchVöröšová, Jana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)Date of thesis defence: 2006-06-09Úloha metrické a ametrické plochy v koncertantních skladbách. Snažila jsem se zmapovat široký prostor metrorytmické stránky v hudbě, problůematiku zápisu, formálně tektonického členění. Úvahám o funkci času v obecné i čistě hudební rovině jsou věnovány dvě kapitoly. K veškerým zmiňovaným problémům jsou v přílohách uvedeny notové ukázky ze skladeb světových autorů.