Browsing by referee "Skall, Vladimír"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
- Audiovizuální kontrapunktŽeníšek, Martin(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-10-13Cílem této práce je typologické utřídění a hodnocení konkrétních způsobů užití audiovizuálního kontrapunktu ? záměrného rozporu obrazu a zvuku - z hlediska funkčnosti, psychologické podstaty a dramatického i estetického účinu dosahovaného při jeho uplatnění v různých žánrech audiovizuální tvorby. První část práce je věnována obecné teorii audiovizuálního kontrapunktu a přehledu druhů zvuku v audiovizuálním díle. Druhá část sleduje nejrozmanitější typy audiovizuálního spojení ve škále od mírného nesouladu obou složek až po jejich vzájemný protiklad. Jednotlivé typy audiovizuálního kontrapunktu jsou demonstrovány filmovými ukázkami.
- Karolíniny prázdninyKlouzová, Sandra(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-22Intimní příběh putování, hledání a nacházení. Krátkometrážní hraný film.
- Pojetí zvukové dramaturgie tanečních filmů Carlose SauryKlouzová, Sandra(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-22V bakalářské teoretické práci se zaobírám zvukovými formotvornými prostředky v rámci tanečních filmů Carlose Saury. Práce je rozčleněna do kapitol zaměřujících se na jednotlivé významotvorné audiovizuální prvky, jakými jsou například užití kontrastu, hudební či ruchové dramaturgie nebo zvukových přechodů.
- Postsynchron jako tvůrčí metoda utváření nové zvukové reality AV dílaMusil, Marek(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Date of thesis defence: 2006-09-20Postsynchron - plnohodnotná tvůrčí metoda při realizaci zvukové složky AV díla.
- Poválečné dějiny ČeskoslovenskaHovorková, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Date of thesis defence: 2010-09-23Film kriticky reaguje na toto konzumní pojetí historie, jenž se proměnila v history-entertainment
- Problémy kvality zvukové složky TV pořaduČechák, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Date of thesis defence: 2010-06-03Cílem této diplomové práce je popsat problémy spojené s televizním vysíláním zvuku, objasnit technologické principy zpracování zvuku pro vysílání a pojmenovat rozdíly mezi analogovým a digitálním šířením televizního signálu. Práce se věnuje zvukovým formátům, a to jak analogovým, tak i digitálním. Její důležitou součástí je i problematika měření zvukového signálu, popisuje různé metody zajištění konzistentní úrovně vysílání, a to jak pomocí dynamických signálových procesorů, tak i moderních technologií, jako jsou metadata firmy Dolby.
- SikoraKršáková, Leticia(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Date of thesis defence: 2008-09-17
- TambyllesBroum, Ivo(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-10-13Příběh mladého muže, který se po několika letech vrací z vězení poté, co v dětství zabil svou spoužačku.
- Život přede mnouSkuhrovec, Filip(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Date of thesis defence: 2011-09-22Mladý Ondřej je vyšetřovatelem nabádán, aby se pokusil rozpomenout na cokoli, co by mohlo souviset se zmizením jeho bývalé dívky. Vybavuje si stále víc a víc detailů, které se mu skládají v nečekaný či zpola zapomenutý obraz jejich vztahu. Postupně přechází k reflexi svého minulého já, a možná i ke změně vnímání sebe sama. Původně zamýšlené antidramatické vyprávění o životnosti vzpomínek a vztahu paměti a identity se proměnilo ve více či méně úspěšný experiment se všemi jeho aspekty.
- Zvuková postprodukce se zaměřením na filmovou a televizní tvorbuVondrášek, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Date of thesis defence: 2006-06-06Zvuková postprodukce je jednou ze závěrečných etap výroby celovečerního filmu, respektive audiovizuálního díla. Je to soubor činností a postupů vedoucích ke vzniku zvukové složky díla. Tato práce popisuje všechny kroky zvukových dokončovacích prací jak z pohledu producenta, tak z pohledu zvukového mistra a snaží se přinést komplexní pohled na problematiku s tímto oborem spojenou.