Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Skall, Vladimír"

Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
  • Audiovizuální kontrapunkt
    Ženíšek, Martin
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-10-13
    Cílem této práce je typologické utřídění a hodnocení konkrétních způsobů užití audiovizuálního kontrapunktu ? záměrného rozporu obrazu a zvuku - z hlediska funkčnosti, psychologické podstaty a dramatického i estetického účinu dosahovaného při jeho uplatnění v různých žánrech audiovizuální tvorby. První část práce je věnována obecné teorii audiovizuálního kontrapunktu a přehledu druhů zvuku v audiovizuálním díle. Druhá část sleduje nejrozmanitější typy audiovizuálního spojení ve škále od mírného nesouladu obou složek až po jejich vzájemný protiklad. Jednotlivé typy audiovizuálního kontrapunktu jsou demonstrovány filmovými ukázkami.
  • Karolíniny prázdniny
    Klouzová, Sandra
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-22
    Intimní příběh putování, hledání a nacházení. Krátkometrážní hraný film.
  • Pojetí zvukové dramaturgie tanečních filmů Carlose Saury
    Klouzová, Sandra
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-22
    V bakalářské teoretické práci se zaobírám zvukovými formotvornými prostředky v rámci tanečních filmů Carlose Saury. Práce je rozčleněna do kapitol zaměřujících se na jednotlivé významotvorné audiovizuální prvky, jakými jsou například užití kontrastu, hudební či ruchové dramaturgie nebo zvukových přechodů.
  • Postsynchron jako tvůrčí metoda utváření nové zvukové reality AV díla
    Musil, Marek
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Date of thesis defence: 2006-09-20
    Postsynchron - plnohodnotná tvůrčí metoda při realizaci zvukové složky AV díla.
  • Poválečné dějiny Československa
    Hovorková, Barbora
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-09-23
    Film kriticky reaguje na toto konzumní pojetí historie, jenž se proměnila v history-entertainment
  • Problémy kvality zvukové složky TV pořadu
    Čechák, Petr
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-06-03
    Cílem této diplomové práce je popsat problémy spojené s televizním vysíláním zvuku, objasnit technologické principy zpracování zvuku pro vysílání a pojmenovat rozdíly mezi analogovým a digitálním šířením televizního signálu. Práce se věnuje zvukovým formátům, a to jak analogovým, tak i digitálním. Její důležitou součástí je i problematika měření zvukového signálu, popisuje různé metody zajištění konzistentní úrovně vysílání, a to jak pomocí dynamických signálových procesorů, tak i moderních technologií, jako jsou metadata firmy Dolby.
  • Sikora
    Kršáková, Leticia
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Date of thesis defence: 2008-09-17
  • Tambylles
    Broum, Ivo
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-10-13
    Příběh mladého muže, který se po několika letech vrací z vězení poté, co v dětství zabil svou spoužačku.
  • Život přede mnou
    Skuhrovec, Filip
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Date of thesis defence: 2011-09-22
    Mladý Ondřej je vyšetřovatelem nabádán, aby se pokusil rozpomenout na cokoli, co by mohlo souviset se zmizením jeho bývalé dívky. Vybavuje si stále víc a víc detailů, které se mu skládají v nečekaný či zpola zapomenutý obraz jejich vztahu. Postupně přechází k reflexi svého minulého já, a možná i ke změně vnímání sebe sama. Původně zamýšlené antidramatické vyprávění o životnosti vzpomínek a vztahu paměti a identity se proměnilo ve více či méně úspěšný experiment se všemi jeho aspekty.
  • Zvuková postprodukce se zaměřením na filmovou a televizní tvorbu
    Vondrášek, Tomáš
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Date of thesis defence: 2006-06-06
    Zvuková postprodukce je jednou ze závěrečných etap výroby celovečerního filmu, respektive audiovizuálního díla. Je to soubor činností a postupů vedoucích ke vzniku zvukové složky díla. Tato práce popisuje všechny kroky zvukových dokončovacích prací jak z pohledu producenta, tak z pohledu zvukového mistra a snaží se přinést komplexní pohled na problematiku s tímto oborem spojenou.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy