Browsing by referee "Stein, Štěpánka"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Benetton - tvůrce nové reklamní řečiMiškovská, Vanda(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Date of thesis defence: 2011-09-20Práce sleduje obrazový vývoj italské oděvní firmy Benetton, která oslovila společnost svým netradičním způsobem vyjádření a postojem k propagaci vlastních výrobků. Na jejich vývoji můžeme vidět, jak zprvu zajímavou a šokující reklamu vystřídala reklama zcela běžná a ničím zajímavá. Hlavní zásluhu na světoznámosti značky nese fotograf Oliviero Toscani, který je tvůrcem netradiční formy reklam Benettonu. Je ale patrné, že po jeho odchodu z firmy v roce 2001 odchází i jakýsi pomyslný kreativní duch firmy.
- Estetické principy v nekomerční reklaměDernerová, Dora(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Date of thesis defence: 2010-09-21Bakalářská práce na téma Estetické principy v nekomerční reklamě (se zvláštním ohledem na organizaci Člověk v tísni) se zabývá tištěnou reklamou pro neziskový sektor. V jednotlivých kampaních organizace Člověk v tísni hledá prostředky, kterých nekomerční používá a snaží se porovnat projevy nekomerční reklamy s nástroji reklamy komerční.