Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "Stein, Štěpánka"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • Benetton - tvůrce nové reklamní řeči
    Miškovská, Vanda
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2011-09-20
    Práce sleduje obrazový vývoj italské oděvní firmy Benetton, která oslovila společnost svým netradičním způsobem vyjádření a postojem k propagaci vlastních výrobků. Na jejich vývoji můžeme vidět, jak zprvu zajímavou a šokující reklamu vystřídala reklama zcela běžná a ničím zajímavá. Hlavní zásluhu na světoznámosti značky nese fotograf Oliviero Toscani, který je tvůrcem netradiční formy reklam Benettonu. Je ale patrné, že po jeho odchodu z firmy v roce 2001 odchází i jakýsi pomyslný kreativní duch firmy.
  • Estetické principy v nekomerční reklamě
    Dernerová, Dora
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Date of thesis defence: 2010-09-21
    Bakalářská práce na téma Estetické principy v nekomerční reklamě (se zvláštním ohledem na organizaci Člověk v tísni) se zabývá tištěnou reklamou pro neziskový sektor. V jednotlivých kampaních organizace Člověk v tísni hledá prostředky, kterých nekomerční používá a snaží se porovnat projevy nekomerční reklamy s nástroji reklamy komerční.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy