Browsing by referee "Uldrichová, Helena"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Porovnání veřejné podpory financování audiovizuálního průmyslu ve vybraných zemích /ČR, Slovensko, Polsko, Maďarsko/Kameníková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Date of thesis defence: 2007-06-05V této diplomové práci jsou detailně popsány a porovnány systémy veřejné podpory financování audiovizuálního průmyslu ve vybraných zemích. Podrobněji je analyzována státní podpora v Maďarsku, Polsku a na Slovensku. Veřejné instituce a legislativa, na kterých je založena podpora kinematografie v České republice, jsou vzhledem ke všeobecné známosti popisovány stručněji. Přesnější obraz o současné situaci v ČR však vychází především z komparace všech systémů. Kromě podpory ze strany státu, na kterou je kladen hlavní důraz, je zde zmiňována i role evropských prostředků z fondu Eurimages a programu Evropské unie MEDIA, televizních společností a dalších institucí, jejichž činnost je v dané zemi v této oblasti významná. Na základě tohoto porovnání a definování předností jednotlivých systémů je potom dále pro Českou republiku navržen teoreticky optimální model státní podpory kinematografie.
- Product Placement v českém filmuKobosilová, Irena(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Date of thesis defence: 2009-10-06Práce přináší základní náhled do problematiky nástroje product placement v prostředí českého filmu. Dále se pokouší nabídnout obecněji formulovaná doporučení pro jeho realizaci, aplikaci a inspiraci k jeho použití. Práce je rozdělena do tří částí. První část umožňuje základní orientaci v problematice product placement. Druhá část je tvořena případovou studií, jejímž účelem je zjištění postojů dvou klíčových subjektů procesu realizace product placement v českém prostředí, tedy producenta a zástupce značky a následná analýza získaných dat. Třetí část práce pak obsahuje orientační návod, jak product placement úspěšně realizovat v českých podmínkách. V závěru práce je vyslovena zobecňující hypotéza týkající se četnosti využití a funkčnosti nástroje product placement v českém filmovém prostředí a možného vývoje v následujících letech.