Repository logo
Home
  • English
  • Čeština
  • Log In
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
  1. Home
  2. Browse by referee

Browsing by referee "WEISER, Antonín"

Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
  • Čtverec času rychlosti vysoké
    Beneš, Marcel
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)
    Date of thesis defence: 2019-09-26
    V této práci se zaměřuji na úzké profesní odvětví ve filmovém průmyslu, jehož počátky sahají do druhé poloviny 19. století. Tedy do doby, kdy fotografie procházela řadou důležitých technických vývojů a vylepšení. Jedním z těchto významných pokroků byl i vývoj vysokorychlostních kamer. Díky využití této techniky k vysvětlení diskutabilních faktorů, vyřešení nespočtu vědeckých záhad a studiím včetně jaderných testů nebo raketového programu se její evoluce stává součástí vizuální kultury ve filmovém a reklamním průmyslu. Tam působí jako výrazový prostředek k interpretaci emocí, stanovuje filmový čas či klade význam na efekt vnitřního fungování věcí.
  • Obrazové soubory RAW a jejich postprodukční zpracování
    Kotas, Tomáš
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)
    Date of thesis defence: 2019-09-13
    RED, ARRI, SONY, CANON, BLACKMAGIC jsou nám notoricky známými výrobci digitálních technologií a zvláště pak kamer jakožto nedílné součásti kameramanské profese. Tyto všechny firmy mají jako součást svého repertoáru za sebou vývoj záznamových formátů. Jedním z nejmladších formátů je video formát RAW. Ten revolučně přenesl některé části nastavení obrazu z produkce do postprodukce a tím na trh přinesl úplně novou „workflow“. Je na nás abychom posoudili kdy je tato revoluce přínosem a kdy se možná stává rozmarem. Co to RAW formát je? Jaké má RAW formát výhody, jaké má nevýhody? Kdy je nezbytné ho používat? S čím musíme počítat při jeho používání nebo kdy se nám opravdu vyplatí po něm sáhnout? Na tyto otázky se pokusím odhalit odpovědi v následujících několika stránkách.
  • The Use and Significance of Slow Motion in Film
    Waghmare, Sourabh
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)
    Date of thesis defence: 2016-09-16
    I want to write about Slow Motion in film - how it began to be used and how its use has evolved in film, technical considerations for shooting slow-motion and possibly an analysis of scenes that have used slow motion for the impact these scenes made on the viewers.
  • Vývoj kinematografie ve filmech s agentem 007, od počátku do současnosti
    Rejč, Filip
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)
    Date of thesis defence: 2019-06-14
    Tato práce se zabývá vývojem kameramanské práce včetně filmového triku v tzv. bondovkách, tedy filmech s hlavní postavou agenta 007 Jamese Bonda. Jedná se o rozbor celkem 25 filmů s touto tematikou v kontextu doby jejich vzniku. Těžištěm práce je zejména analýza kameramanských postupů a celkové vizuality těchto filmů včetně trikových postupů. Věřím, že se mi na následujících stránkách podařilo čtivou formou dostatečně vysvětlit a popsat danou problematiku, a ukázat tak čtenáři tento fenomén perspektivou kameramana.
  • Vývoj nočních záběrů
    Frkal, Tomáš
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)
    Date of thesis defence: 2017-09-18
    Práce se zabývá historickým vývojem nočních záběrů, které je z velké míry ovlivněno technologickými možnostmi. Mimo digitální revoluci s citlivějšími kamerami a příchodem nových světelných zdrojů, zde hrají roli módní vlny. Noční záběry jsou specifické v náročnosti realizace a akceptovatenosti diváka. Práce se věnuje mimo technologické aspekty také nočním stylům, jež se měnily v rámci desetiletí. Výzkum vychází od fyziologie lidského zraku přes realizaci nočních záběrů až po predikci budoucnosti.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy