FAMU Disertační práce / Doctor theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing FAMU Disertační práce / Doctor theses by Subject "česká kinematografie"
Now showing 1 - 20 of 21
Results Per Page
Sort Options
- Módy a modely komunikace v českém filmu po roce 2000Kašparovský, Roman(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)Date of thesis defence: 2015-10-15Disertační práce se zaměřuje na stěžejní módy a modely komunikace, které se
- Naratologické perspektivy a narativní techniky v české nové vlně v 60. letechDuta, Mircea Dan, 1967-(2004)
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Světatvorba fikčních světů seriálů z perspektivy fanouškovských studiíHavas, David(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)Date of thesis defence: 2021-06-24Indterdisciplinární pohled na světatvorbu, který nenásleduje jen charakteristiku již vzniklých děl, ale snaží se být inspirací pro vytváření komplexních dalších fikčních světů, se specifickými pravidly hry. Předmětem práce je také mapování přístupových cest k těmto fikčních světům,kterým se v období mediální konvergence vžilo označení transmediální narativ. Vracím se k principům stavby utopických konstrukcí, mýtů a archetypů v seriálovém prostředí. Mou hlavní tezí je, že komplexní fikční světy jsou z principu vždy neukončené, spekulativní a žánrově hybridní. Tyto hodnoty jsou v českém prostředí vnímány spíše negativně, přičemž z pohledu fanouškovských studií tomu může být přesně naopak.