FAMU Disertační práce / Doctor theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing FAMU Disertační práce / Doctor theses by Subject "barva ve filmu"
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a
- Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONUNovák, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-02-14Studie se zabývá vývojem péče o filmové dědictví v širších souvislostech, přičemž si všímá nejen technických a technologických aspektů, ale i souvislostí estetických, etických i autorskoprávních. Od počátků zejména filmu barevného až k okamžiku konverze tradiční fotochemické kinematografie do digitální v kontextu globálním i středoevropském. Snaží se o zpřehlednění používané terminologie s využitím rozsáhlé zahraniční literatury. Popisuje a